• Day 36

"Home sweet home..."

February 6, 2016 in Indonesia ⋅ ⛅ 32 °C

Idag har vi tagit farväl av Asien för den här gången. Dags att styra kossan hemåt. Vi hann med ett sista stort köpcentrum i närheten av hotellet innan det bar hemåt. En grym stor tvskärm hängde i taket. Slutar aldrig att förvånas av dessa köpcentrum.
    En hel del flyg hemåt. Passar även på att känna Indonesien under fötterna, en mellanlandning blev det i Jakarta. En tråkig flygplats där vi tillbringade i 3 timmar.
    Bra flygbolag Garuda Indonesia, härligt med smartskärm på varje sätter. Mycket bra filmer att slötitta på. Fördelen var att vi åkte vid 23 från Jakarta så man fick några timmar sömn naturligt men tyvärr så sover man inte bra i flygplan iaf inte i ekonomiklass..
    Schiphol i Amsterdam är inte en liten flygplats!!! Synd att vi inte var här i 3 timmar...
    Från Amsterdam blev det byte från stort plan till mycket mindre.
    Landvetter hälsade oss välkomna hem med det bästa Göteborgs vädret. Grått o regn... *suck*
    Hemma nu och full med upplevelser från 5 veckor i Asien. We vill be back i hope...
    Så en sista gång. Tills vi hörs igen. Krama varandra i trafiken.