Uluwatu Temple

February 1, 2019 in Indonesia ⋅ 🌧 30 °C

Mellem GWK og Uluwatu var vi lige et smut forbi en kaffe plantage - hvor jeg fik smagt lækker indonesisk te og kaffe, bl.a. også Luwak kaffe - de fleste smagte vildt lækre og meget mere intenst end den te og kaffe vi er vant til fra Danmark - fik da også lige købt et par enkelte smagsprøver, så må vi se om de når hele vejen med hjem eller om de er brugt inde 😊.
    Uluwatu Templet ligger oppe på en klippe helt ud til vandet, med en helt fantastisk udsigt. Selve templet kunne man desværre kun se udefra - lidt ærgerligt, men udsigten var virkelig super flot - samt at der også holdt en masse aber til derude - man skulle passe godt på sine ting, for aberne var meget nysgerrige og lidt nogle tyveknægte, i løbet af måske 5 minutter havde en af aberne nappet 2 forskellige damers solbriller og leget lidt voldsomt med dem - en flok skarnsunger, men alligevel fascinerende, når man nu ikke er vant til at de render rundt i mellem benene på én 😊.
    Efter templet blev den flotte solnedgang nydt i selskab med grillet hummer og rejer ved en restaurant helt nede på stranden 😊 slet ikke så ringe endda 😉