Satellite
Show on map
  • Day 12

    Yoga Barn, mere Ubud og regn

    February 8, 2019 in Indonesia ⋅ ⛅ 26 °C

    En rigtig hyggelig afslapningsdag 😊
    Vi spiste morgenmad sammen ved 9-tiden - Pernille ville gerne bare have en total afslapningsdag, og bare blive på hotellet og ellers gå ned til den lokale spa og få en god massage m.v. - Jeg tog istedet ned til en omgang yin-yoga i The Yoga Barn, super dejligt efterfulgt af en lækker smoothie.
    Bagefter gik jeg op igennem byen og kiggede på boder og forretninger - fik købt et par enkelte ting.
    Jeg var også en tur inde forbi Ubud Royale Palace og kigge, desværre var en del lukket, men lidt af de smukke bygninger og udsmykninger kunne man da se 👍🙂.
    Det var lummert og varmt - og trak op til et ordentligt regnskyl, så jeg begyndte at gå mod hotellet, efter lidt tid begyndte det at regn, heldigvis var jeg lige i nærheden af en Spa, så skyndte mig derind og fik en dejlig times massage 😊 - da den var færdig var det blevet tørvejr igen, og jeg kunne komme hjem til hotellet. Efter nogle timers afslapning, gik vi lidt ned af gaden til et mexicansk inspireret spisested og fik en super aftensmad. Regnen tiltrods en rigtig fin dag 😊
    Read more