Ubud, yoga og shopping

February 7, 2019 in Indonesia ⋅ ☀️ 31 °C

Efter et par dage på farten med dykning, er det tid til en hygge dag i Ubud. Endelig på 3 dagen kunne jeg sove lidt længere og spise morgenmad på hotellet sammen med Pernille 😊 rigtig hyggeligt.
    Efter morgenmaden var vi lige forbi et lille lokalt vaskeri med noget vasketøj, meget sjovt, så blev vaskeri-manden henrykt da han fandt ud af at vi var danskere, og kunne citerer navnene på en række danske badminton spillere, som gjorde at han syntes at Danmark var et supert land 👍😊.
    Derefter tog vi ned til The Yoga Barn, som nok er det største og mest populære yoga sted i Ubud, og deltog i en god Yin-Yoga klasse, efterfulgt at en lækker frokost 😊 Super dejlig start på dagen.
    Resten af dagen brugte vi på at gå rundt i Ubud og kigge på de små hyggelige forretninger. Vi fik også købt lidt forskelligt, fik en snack og en god kop kaffe, samt planlagt en tur rundt i området til på lørdag til forskellige seværdigheder 😊.
    Det er jo regnsæson, så på vejen hjem begyndte det er regne, så vi søgte ly i en fin Spa, hvor det blev til en rigtig god massage. Det regnede dog stadig ret voldsomt, da vi var færdige - men heldigvis har vores hotel gratis område transport, så vi ringe efter en bil til at hente os 😊. Alt i alt en rigtig dejlig afslapningsdag 😊