• Day 14

Taran Sari Resort & Spa

February 10, 2019 in Indonesia ⋅ 🌧 28 °C

På vejen mod det nye hotel gjorde vi ved en restaurant for lidt middagsmad. Restauranten lå super godt på toppen af en bjergside med en helt fantastisk udsigt over en dal fyldt med terrasser med rismarker 😊👌
    Dejligt sted at nye et lækkert måltid balinesisk mad, hvor vi blandt andet fik smagt to nye desserter, den ene var ris i chokolade budding med kokus mælk, den anden var kartofler i dej, der lige havde fået en tur i frituren og blev serveret med sirup - begge var vældig søde, men smagte overraskende godt 👍.
    Ved 17-tiden nåede vi frem til vores hotel - Rigtig lækkert sted, hvor vi havde fået en hel lille villa for os selv - med delt swimmingpool med villaen overfor - 2 værelser og et fabelagtigt stort badeværelse - og med restaurant, bar, spa og pools lige ned til stranden 😊🏖️ Super lækkert - her kan vi vist godt lige overleve et par dage 😊 - Vi sluttede dagen af med en lækker middag nede ved stranden.