Baby Turtles og afslapning

February 11, 2019 in Indonesia ⋅ ☁️ 30 °C

Dejlig start på dagen med en lækker morgenmads buffet ved stranden 😊
    Ikke ret langt fra hotellet - cirka 3 minutters gang langs stranden - ligger et Turtle Hatchery Project. Et sted der sørger for at udklække æg fra den truede Green Turtle - opfostre dem til de er cirka 2 måneder gamle og så sætte dem ud i havet. Mod en donation på 100.000 rupiah eller knap 50 kroner kunne vi få lov at vælge en Baby skildpadde blandt dem der var klar og så slippe den fri nede ved stranden 👍😊
    Det var meget sjovt og de er mega søde de små skildpadde, plus at man støtter et godt formål.
    Senere fik vi massage på hotellets spa - jeg fik bare en times lækker massage, mens Pernille gik all-in med en 3 timers lang behandling af både fødder, ansigt og hår 👌.
    Efter min massage fandt jeg et sted i nærheden, hvor vi kunne få vasket noget tøj - godt og vel 4 kg havde vi fået samlet sammen - 60.000 rupiah skulle den rare vaske dame have for dem, det er lige til at leve med 😊
    Resten af dagen foregik afslappende på en solseng ved poolen 🌞 efterfulgt af en lækker aftensmad med fisk og skaldyr på grillen 😊