Mere ferie tak!

February 13, 2019 in Indonesia ⋅ ☁️ 29 °C

De sidste 2 hele dage her på Taman Sari Resort & Spa er gået med ren ferie afslapning, hvor det vildeste vi har begivet os ud i, udover den daglige massage 😊, har været endnu et besøg hos Turtle Hatchery Project, hvor vi fik lov til at sætte endnu en lille skildpadde fri i den store verden. 😊
    Derudover besøgte vi BioReef restorement project, hvor man prøver at genopbygge korallerne i området ved hjælp af metal skeletter, hvor man fører elektricitet igennem - dette stimulere korallerne til at gro omkring 5 gange så hurtigt - Man kunne støtte projektet og samtidig få sat sit navn ned i metal, som korallerne så ville kunne gro på - plus at man så fik tilsendt et billede fra starten, samt et par opdateringer i løbet af året. Vi valgte at støtte projektet og fik sat Pernilles datters navn ned - Abigail 😊.
    Eller har vi bare brugt tiden på at dase ved poolen om dagen, og gå ud og spise rigtigt dejlig mad på nogle af de små lokale restauranter om aftenen, primært frisk fanget fisk - så lækkert 😊.