• Day 4

Salzburgas (kultūringai)

June 7, 2022 in Austria ⋅ 🌧 16 °C

Šiandien nuo ryto žvalgomės, ką pamatyt Salcburge. Luka pasiūlo Haus der Natur. Kažkas apie gamtą gal. Yra žuvyčių ir roplių. Vis tik nusprendžiu rizikuoti dėl važiavimo į miestą savo mašina, nes kaip sako žemaičiai nerizikuodams nė kelnių neprišiksi. Važiuoju žemyn į miestą savo mašina. Nuriedame visai paprastai. Tik paaiškėja, kad žemėlapiuose esu kažkur pradedančiojo lygmenyje, nes nusprendžiu, kad muziejus miesto pakraštyje ir sh parkingu bėdos nebus. Oj kaip baisiai klydau. Muziejus pačiame centre, randame mažutėlę kaip špygutę aikštelę, o jos automatas sako: vasiuokit iš čia - vietų nėr. Bet mes ne kokios pelkių vandos, laukiam kantriai, kol bent kas išvažiuos. Ir išvažiuoja!!!! Aleliuja. Parkuojame mažutėje aikštelėje prie muziejaus. Ir jau vienodai, kad stovint 5 val. reiks mokėt 14 eurų (stovėjom ilgiau - gavos 20 su uodega).
    Muziejus toks gavos visko apie viską: gyvūniukai, gamta, mokslai ir etc. Bet neprailgo. Ir vos apėjome visą. Net sužinojau, kad Marse mano svoris net labai neblogas, tiesa, Saulėje tai ne kažką, bet kitur labai neblogai. Pastudojavome ir gyvūnų išmatų reikalus. Kad ir pvz. tai, kad vieni vasarą kakoja krūvele, žiemą - spirutėm. Matėme žuvįnsu botoksinėm lūpom ir supratom iš kur ta mada. ;)
    Tada dar gavome puikiausią ekskursiją po Salcburgą. Vyšnia ant torto: kopimas nesuskaičiuojamu kiekiu laiptų AUKŠTYN. Na, bet šiaip taip užlingavom. Pailsėjom, padainavau kokioje tais akustinėje tūboje, apsidžiaugiau, kad neblogai gavos (to paliudijimas du sugrįžę prie namelio vyriškiai, neplojo, bet kilnojo nykščius ir sakė: sehr schoen, kas reiškia, kad galiu grįžus žygiuot į operhausą ir reikalaut priimt dainuot solo partijų. Pabandykite patys vienu Mažam kambarėly posmu suviliot cielus du!!!).
    Po dainų nulingavom tiesiai pas Augustinų vienuolius alaus. Augustinų ten gal jau nė kvapo nelikę, bet alaus buvo, didžiulė aludė. Su skambiu juoku ir garsiomis kalbomis vis garsėjančiomis sulig kiekvienu bokalu. Zum wohl!!!