• Day 5

Lido di Jesolo

June 8, 2022 in Italy ⋅ ☁️ 23 °C

5 valandos ir Salzburgą keičia Lido di Jesolo, kurortinis miestelis visai šalia Venecijos. Alpes pravažiuot buvo įspūdinga, nesuskaičiuojamas kiekis tunelių, o arčiau Venecijos viskas ėmė panašėti į Lietuvą, jei nematai namų - tai neatskirsi. Greičiai geri tik autostradoje, tarp miestelių judėjimas 70-50 km/h. Taip pravažiavome apie 50 km.
    Lido di Jesolo yra ilgiausias kurortas su nuostabiu smėlėtu pliažu, driekiasi visus 15 km. Viešbutyje pasitiko, mašiną už mus priparkavo, daiktų nesunešė, bet ma jį šunes, pačios gi su rankom kojom. Lido di Jesolo garsėja ir tuo, kad yra kurortas draugiškas augintiniams. Tad jų čia nemažai. Viešbutis turi išskyręs atskirą zoną šeimininkams su augintiniais. Tačiau prie jūros jiems galima tik spec. pliaže: Bau Bau Beach. Bau Bau - tai čia kaip pas mus Au Au. :)
    Tad šiandien viskas pagal planą. Pasimaudyta ir pagulėta pliaže - check, kriauklės parinktos - check, jūros gėrybių restorane pavakarieniauta - check, promenada prasieita - check. Suknelė apsivilkta išvirkščiai - irgi CHECK!