Feest...

July 1, 2019 in Denmark ⋅ ☀️ 17 °C

Omdat we niet gaan varen vandaag slapen we zo lang we willen en starten de dag langzaam op.
    Het is wisselend bewolkt en de temperatuur is prima, ook de wind valt mee...
    Iedereen gaat zijn eigen gang met boodschappen doen, schoonmaken, wassen of klusjes aan de boot, kortom een relaxte dag.

s' Middags komt Willy langs om te vragen of we om 17.00 uur naar het clubhuis komen voor het aperitief.

Wij gaan op de fiets naar het stadje dat er nu totaal anders uitziet dan gisteren, het is er gezellig druk en het winkelaanbod is zeer divers fijn om te weten, omdat we hier waarschijnlijk nog wel een poosje blijven.
    De wind is intussen flink in kracht toegenomen en op de terugweg worden we bijna van onze fietsen geblazen.

Om 17.00 uur in het clubhuis aangekomen blijkt dat Willy en Viviane vandaag 42 jaar getrouwd zijn en dat samen met ons willen vieren door ons te verwennen met lekkere drankjes en hapjes.
    Frie heeft een mooie kaart ingekleurd waar wij allemaal onze namen op zetten, ter herinnering!
    De wind blijft hard waaien en...er valt regen, dat is echt lang geleden en ook de temperatuur zakt behoorlijk.
    Binnen in het clubhuis is het ontzettend gezellig en als Willy tot slot nog zijn eigen gemaakte overheerlijke fles limoncello haalt is het een wonder dat deze footprint geschreven is...