• Day 79

Aan de VVW vloot...

August 22, 2019 in the Netherlands ⋅ ☁️ 22 °C

Mijn laatste footprint...

WILLY, heel hartelijk bedankt voor je uitnodiging om met jullie mee te gaan naar Denemarken, de mooiste reis van ons leven!

VIVIANE, bedankt voor je gastvrijheid en gezelligheid, samen konden we zo heerlijk mopperen over onze kapiteins.

LUC, regelmatig was je onze buurman, we waren je nooit kwijt, jouw lach hoorden we al van verre!

CHRISTINE, jullie boot was altijd de schoonste van ons allemaal, bedankt voor je gezelligheid!

YVES, onze 'voorvaarder', jij hebt ons deskundig en met veel verve over de soms onstuimige Oostzee geloodst, zéér veel dank daar voor !

GREET, wat kan jij gezellig lachen...jij was onze steun en toeverlaat op het gebied van onze gezondheid, dankjewel!

HUGO, bescheiden maar met heel veel kennis van zaken was je de perfecte 'back-up' voor Willy, top!

SIM, bescheiden blijf je op de achtergrond...maar je humor, ongeëvenaard, wat hebben we gelachen...vielen dank!

JEF, onze kaartlezer zowel op het water als aan land, bedankt voor het gidsen, de mooie gesprekken en voor je humor... zucht!

MONIQUE, onvermoeibare regelaar, dankzij jou maakte we de mooiste uitstapjes, kregen we mooie ligplaatsen in de havens en gingen sluizen voor ons open, super bedankt!

ROLAND, stoer met je mooie boot op de Oostzee, we kwamen er niet op uitgekeken...

FRIE, pannenkoeken, cupcake's, persoonlijk gekleurde kaarten én je prachtige verhalen...we hebben er van genoten!

WE NEMEN JULLIE ALLEMAAL MEE NAAR NEDERLAND... IN ONS HART ❤

Bedankt ook de lezers van de blog, leuk dat jullie met ons mee reisden en af en toe een berichtje achterlieten!

Mochten er bootbezitters zijn die door onze prachtige toertocht geïnspireerd zijn zou ik toch willen waarschuwen, aan deze reis ging 3 jaar aan voorbereiding vooraf, er was zéér veel kennis over varen én het varen op zee aanwezig binnen de groep...onderschat de Oostzee niet...