• Day 130

Castlepoint

February 19, 2015 in New Zealand ⋅ ☀️ 3 °C

V poledne jsme byly s plenim hotovi. Skvela prilezitost vyrazit zase na chvilku ven (jako kdybychom venku nebyly vlastne porad ;-)). Z pohodove prochazky k majaku a na okolni 2,5 milionu stare (takze velmi mlade) skaly s milionem "zabudovanych" muslicek se nakonec vinou nekolika okolnosti stalo docela dobrodruzne odpoledne :-).
    1. Abychom zdolaly skalni vybezek (na jehoz zacatku se vyjimala cerna mramorova deska na pamatku zde utonuvsich a zranenych) jsme si musely radne zkalkulovat prilivove vlny a ve vhodny okamzit skocit.
    2. Po nezdarenem pokusu dojit na konec vybezku z bodu c. 1 jsme zvolily protilehlou skalu, na kterou jsme vysplhaly a vyfotily se na utesu v poryvech vetru (bylo vedro, tak aspon troska osvezeni, a co by clovek pro snimecek neudelal, ze?).
    3. Kdyz jsme se vracely na plaz, na ktere jsme bedlive sledovaly nase auticko versus postupujici priliv, zahlidly jsme lachtana! Bezely jsme ze schodu dolu, aby nam nedejboze neuplaval (coz, jak jsme pozdeji z jeho linych pohybu usoudily, rozhodne nemel v umyslu), a pritom skoro slaply na jeho kamose, co na nas vyhruzne vycenil zoubky a hlasite zavrcel :-/.
    4. No a ve finale se nam podarilo s nasi milou Toyotkou zaseknout se hluboko v pisku. Nastesti jel zrovna kolem mily kiwi tatka, co vyvezl synka s kamosem surfovat, tak nas se svoji 4kolkou vytahl - ta nase potvora zatracena tezka mu pri tom jeste roztrhla tazne lano :-(.
    Zkratka den plny zazitku ;-).