Satellite
Show on map
  • Day 184

    Kaituna

    April 14, 2015 in New Zealand ⋅ ☀️ 1 °C

    Jsem si rikala, ze mi byla v noci nejaka kosa... Vstavala jsem v 6, abych uz 7.30 byla zase v Tyre Landu. (Pro vysvetleni: ti matlove mi tady vcera totiz nevymenili gumy, protoze jaksi zapomneli, ze je v sobotu vyprodali, a museli objednat nove. Takze tam auto stalo cely bozi den uplne zbytecne. Museli mi za trest odprisahnout, ze to napravi hned za svitani a hodi mi Toyotu pekne do servisu na dalsi opravy.)
    Prijdu k autu a - ty blaho! - namraza kam se podivas! Protoze vcera bylo jeste 20 stupnu, ani omylem jsem nemela neco, co by se podobalo skrabce, tak jsem nastartovala (napodruhe! a to mam zbrusu novou baterku :-(), chytla jakousi latku a zacala skrabat.
    V Blenheimu jsem odevzala auto, sedla na kolo, co mi pujcila Miki, a slapala asi 7 km do prace, az se mi od pusy kourilo a umrzaly prsty na nohach. Zabavnejsi den pro cyklistiku jsem si proste vybrat nemohla... :-/ Zacala asi zima nebo co. Hned po lete. Bez podzimu.
    Read more