Satellite
Show on map
  • Day 198

    Kirwans Track

    April 28, 2015 in New Zealand ⋅ ☀️ 16 °C

    Celou noc lilo jako z konve a kdyz me rano poprve vzbudil budik a slysela jsem, jak to busi do strechy, zalezla jsem zpatky do spacaku a jeste zavrela oci. Ale jednou jsem - bohuzel - vylezt musela, ze :-/?
    Abych maximalne oddalila svuj osud (a osud sveho obleceni a bot, co stihly pres noc skoro uschnout!), pekne pomalu jsem se nasnidala, uklidila celou chatu... a pak jsem v 10 vyrazila do deste.
    Nejdriv kousek smerem k Montgomerie Hut, kde jsem okoukla dalsi hornicke relikty (zvlaste pak "lanovku", co se ji prepravovaly voziky s rudou), a pak zpatky po Kirwans Tracku smer Capleston. Z kopce to slo o neco rychleji - i kdyz jsem se snazila vyhybat kaluzim, jezerum, vodopadum a potuckum, co byly vsude kolem, a propadat se do podmacene pudy co mozna nejmin. Po ceste jsem dokonce potkala postarsi kiwacky parecek, co miril nahoru (juuu, nejsem jediny blazen, co hikuje za deste :-)!).
    Na moste kousek od cile zacalo dokonce svitit slunicko, a tak jsem si udelala vysmate selfie ;-). A pred 2 jsem byla u auta.
    Read more