Satellite
Show on map
  • Day 344

    Routeburn Track: carpark/Lake Harris

    September 21, 2015 in New Zealand ⋅ ☀️ 10 °C

    Tak jsem to dnes zkusila z druhe strany a nutno podotknout, ze uspesneji nez ze smeru od Mackenzie Hut. K Rees Flat Hut je to v podstate po rovine, po hodine a pul zacina trek trochu stoupat a za dalsi hodinu se pred clovekem objevi - uprostred lesa! - obrovska budova Rees Falls Hut a Lodge (ta druha v poradi jen pro guided skupiny). Osobne nechapu, proc jsou 2 tak obrovske chaty takovy kousek od sebe - ale asi to cosi vypovida o "turisticnosti" tohoto Great Walku.
    Dnes tu kazdopadne moc lidi nebylo. A tak se se mnou na cestu smer Harris Saddle vypravil jen parecek Australanu, co tu na terase zrovna obedval. Za chvili jsem je nicmene ztratila a k jezeru, pokud vim, nikdy nedorazili. Zadny hardcore to pritom nebyl. Snehu sice porad spousta, ale - prekvapive! - i v poledne byl dost pevny na to, aby se po nem dalo docela v pohode jit. Laviny po ceste vypadaly docela stare, a tak jsem dosla az k jezeru Harris (1225 m). Bylo krasne zamrzle a ve vysce nad nim se tycily zasnezene vrcholky. A tak jsem si tu v naprosto dokonalem dni lehla na kamen a asi hodinu se slunila.
    Po ceste zpet jsem vysplhala na skalu k dalsimu, mensimu zamrzlemu jezirku a pokochala sevyhledy do udoli reky Route Burn.
    A boty jsem na chate samozrejme neususila. Prekvapive tu lidi nenechali zadne suche drevo. Pokolikate v poslednich par dnech :-/?!
    Read more