• Day 19

Cradle Mountain National Park

October 25, 2015 in Australia ⋅ ☀️ 10 °C

...a vynikajicich parecku (pravdepodobne v kombinaci s marshmallows, kterych bych se ja prirozene nedotkla ani zanic) se Tonyho zaludek zbavoval cely bozi den :-(.
    Dle ocekavani nam to od jezera Dove v nadmorske vysce 920 m na vrchol hory Cradle (1545 m) netrvalo 3-4, ale jen 2 hodiny.
    Cradle Mountain se vypina vysoko nad okolni krajinou a je prvnim vrcholem, ktery turisti (kterych je tu stejne jako ve Walls spooousta :-/) miji prvni den popularniho 4-6denniho Overland Tracku. Cesta na summit je strma a prekonavani skal, balvanu a pozustatku snehu da obcas zabrat, ale ty vyhledy do narodniho parku a na prominentni Burn Bluff...!
    Poznamka: Tony svoje umirani prezil. Zatimco ja jsem se u jezera cpala tortillami se syrem a salamem, ukusoval jabko ;-). Ale po ceste zpet do Hobartu pres Centralni plosinu kolem Velkeho jezera me dokonce na posledni hodinu vystridal za volantem nasi zavodnicky Nissan Micra ;-).
    Poznamka 2: Po ceste zpet jsme videli druhou jezuru! Stradovala si to pres silnici a pak zaryla dlouhatansky cerny nos do hliny a nechtela se nam ukazat. Ale my jsme si na ni pockali... ;-). Dve jezury ve dvou dnech!!!