Satellite
Show on map
  • Day 33

    Bayur

    January 14, 2016 in Indonesia ⋅ 🌙 -8 °C

    Jeden ze zamestnancu parku "Puncak Lawang" me ochotne svezl k zacatku "treku". Trek byla cesticka na zacatku plna odpadku, nasledne prodirajici se hustou dzungli a cas od casu se v ni kompletne ztracejici. Kluzka a strma k tomu. Jako pohodovy rodinny vylet ne zrovna doporucenihodne :-).
    Nevzdala jsem a za hodinu a pul jsem vstupovala do nadherne vesnicky Bayur na svazich hory nad jezerem. Objevila jsem tu svoji prvni pijavici, ktera se zahadnym zpusobem dostala k memu brichu (presto, ze jsem na doporuceni mistnich mela dlouhe kalhoty a bundu s dlouhym rukavem!) a hezky se na me krnmila. No fuj :-(!
    Hned zkraje si me odchytla zena farmare, ze pry musim navstivit jeji dum. Provedla me po jejich ryzovem policku, kde manzel plel a sestrenice sazela (soused oral za pomoci buffala, no nadhera!), a pak mi na prahu tradicni drevene chaloupky (tak tu vypadaly vsechny domky) naservirovala sladke kafco :-).
    Read more