Satellite
Show on map
  • Day 33

    Maninjau

    January 14, 2016 in Indonesia ⋅ ⛅ 29 °C

    Ze zahadneho duvodu jsem ocekavala, ze se budu prochazet po brehu jezera Maninjau. Pred spoustu domu spodni casti vesnice Bayur a mestecka Maninjau se k nemu ale skoro neda dostat! Je tu v podstate jen par uzkych pruchodu, ve kterych jsou ukotvene lodky rybaru. Ono ale v zasade neni moc o co stat :-(.
    Jeste pred par lety pry bylo Danau Maninjau snovou prazdninovou lokalitou. Pak prislaspolecnost sidlici o par desitek kilometru na sever, a motivovala mistni k vystavbe rybich farem, co se to tu jimi jen hemzi. Lidi rybi krmi, aby rychleji rostly, krmivo pada ke dnu, hnije, tleje... a jednou za par let, kdy se "sopka" probudi, se odpadky smisi se sirou a vsechny ryby zabiji. A ten smradek a znecisteni si asi dokazete predstavit. Plavky, co jsem si s sebou pro jistotu vzala, jsem tedy radeji nevyuzila. Ale rybicky jsem si k obedu dala - deep fried, tak to snad preziju :-).
    V kopci u Kelok 1, prvni ze sady celkem 44 zatacek, co se klikati od jezera nahoru smer Bukittingi a nabizi nadherne vyhledy, jsem odchytla (tentokrat celkem luxusni) travel car, a vezla se domu.
    Read more