Satellit
Auf Karte anzeigen
  • Tag 19

Cabo Beach. 🌞

5. Oktober 2023 auf den Philippinen ⋅ 🌧 28 °C

Wo hüt am Morge dSunne durs Fenschter duregschunne het, hemmer üses Glück fascht nöd chöne fasse.🌞 Hüt isch üse letscht Tag da am Meer und drum isch für üs klar gsi, dassmer so schnell wie möglich an Strand möchtet. Nachem zMorge hemmer üs ah de Reception informiert wele Strand am nöchschte lit und wiemmer döt hi chömet. De Cabo Strand lit 40min entfernt und mir hend dMöglichkeit entweder mitm Tricycle oder mit em Töff döt hi zgha. Churz drufabe simmer den mitm Tricycle richtig Strand gfahre. Über holprigi, nöd teerrti Nebegässli voller Stei und Schlamm simmer durs vermuetli ärmschte Viertel vo Coron, richtig Beach gfahre. Dasses kein Strand für Tourischte sondern eher für die Ihheimischi isch, hemmer den bi de Ahkunft gmerkt. Au wenns en sand/chis Strand gsi isch isch das versteckte Strandplätzli uh gmüetlich gsi da mir nebet 3,4 ihheimische au schön üse Friede gha hend.🌴 s‘Tricycle hettmer maximal für 3h Strandufenthalt chöne bueche. Währenddem de Tricyclefahrer i sim Chärreli ine gschlafe het, hend mir üs i dem bisiwarme Meerwasser „abküelt“. Sisch mega herzig zgseh gsi wie vier chlini Chind während dene drü Stund eifach nur miteme Stück Styropor und emne Stecke im Wasser gspielt hend. Keis Spielzüg, kein Ball und au kei Luftmatraze eifach nur es Stuck Abfall und trotzdem hends eso zfriede und überglücklich gwürkt.♥️ Churz bevor üsi drü Stund verbi gsi sind hemmer gseh, wie sich de Himmel vom blaue is graue und scho fascht is schwarze verfärbt. Mir hend üses Züg zemmepackt, sind is Tricycle ihgstige und nach knappe 5 Minute Fahrt hets den wieder wie us Chüble abegleert. Unglaublich wie schnell sich so viel Wasser uf de Strasse ahgsammlet het.Weiterlesen