Satellitt
Vis på kartet
  • Dag 19

Al Fresco. 🍔

5. oktober 2023, Filippinene ⋅ ☁️ 29 °C

Nach dene 40 Minute Fahrt simmer den wieder im Hotel ahcho und hend denn zersch emal e Duschi gno und üs die dick, fettig, vietnamesisch Sunnecreme vom Körper gfäget.🤡 Nachdem mir no bizzli umegfuhlet sind simmer den los is Al Fresco Restaurant go zNacht esse. Willmer no so früeh drah gsi sind simmer die einzige slüt i dem schöne Reschti gsi. Nachdem viele Ris & de verschiedene Nudle bruchmer hüt wiedermal e anderi Konsistenz & Gschmacksrichtig. En feine, gschmacksvolle Vegiburger isch üs mit schlabrige, dünne, eher gschmackslose Pommes Fritli serviert worde.😂🍟 Nachem zNacht isches zrugg is Hotel gange, wo den packe ahgseit gsi isch. Nach knappe 15 Minute sind den dManu und ich fertig gsi und dNicole het e Stund spöter immerno ihri Chleider gfalltet. Dementsprechend sind dRucksäck au ziemlich unterschiedlich und mitere andere Ordnig ihgrumet worde.🤪 De Hunger het üs den nomal packt, aso ja eher dManu und ich mich, und drum isch den dManu nomal schnell los is Städtli und het üs mitere extra Portion Abigfrittlis versorget.🙈😂Les mer