Ankunft Manila. 🏘️

October 6, 2023 on the Philippines ⋅ ☁️ 28 °C

Bi de Ahkunft in Manila hemmer den uf Tafle vom Gepäcksband glueget und will de Abflugsort Coron nonig drufgstande isch simmer eifach irgendwo nochli hereghöcklet. Nach öppe 15 Minute isch den en Mitarbeiter vom Flughafe uf üs zuehcho und het gfraget öb öppert vo eus dJanine De Pizzol isch. Nachdem ich ihm das bestätiget han hetter gmeint dass üses Gepäck no als einzigs umelit und ers vom Gepäckband weggnoh het. Ups so doof, de Abflughafe isch mit Busanga & nöd mit Coron betittlet gsi & drum hend mit de uf de Tafle nöd gfunde.🤷🏻‍♀️ Nachdem mirs und au sFlughafepersonal ziemlich luschtig gfunde hend simmer den mitm Taxi is Festive Hotel gfahre worde. Da mir erscht am 14:00 Uhr hend chöne ihchecke, hemmers Gepäck ah de Reception abghe und sind zerschtmal öpis go esse. Für die einte hets en zMorge und für die andere eher en zMittag geh.🍇🍚 Ahschlüssend simmer chli dur Gasse gschländeret und sind den bimne spezielle Ihchaufzentrum mit luter Grümpel ahcho. Nach zwei, drü Läde hemmers den gseh und mir hends üs imne Kafi gmüetlich gmacht. Ahschlüssend simmer zrugg zum Hotel, hend üs frisch gmacht & sind den mitm Taxi i das mega Ihchaufszenter is Mall of Asia und hend üs endlich mit langersehnte, coole Souvenirs chöne ihdecke. Natürli hemmers sustige shoppe au nöd ganz chöne si lah und schlussendlich het jede no zwei, drü Ihkaufstäschene mithei treit.😆🎽👞👙 Es absoluts Shoppingparadis wo jetzt scho voll mit Wiehnachtsdeko & Christmas Music usgstattet gsi isch.🤦🏻‍♀️🎅Read more