Philippines
Calabarzon

Discover travel destinations of travelers writing a travel journal on FindPenguins.
Add to bucket listRemove from bucket list
Top 10 Travel Destinations Calabarzon
Show all
Travelers at this place
    • Day177

יום קוריאני + סיכום פיליפינים

June 6 on the Philippines ⋅ ⛅ 30 °C

אז מפורטו פרינססה בירת הפלאוון טסנו חזרה למנילה. הטיסה הייתה ב10:30 וכמובן שהקדמנו במלא אז ניצלנו את הזמן בשדה תעופה כדי להתכונן ולכתוב את ההרצאה שאנחנו הולכות להעביר מחר לילדים הקוריאנים. תוך כדי מדברת איתנו ג’יין התלמידה הקוריאנית (החנטרית של הכיתה) שהיא גם האיש קשר שלנו ואיתה קבענו את המפגש. היא אומרת שבהפתעה הם נוסעים למחר ל5 ימים לפלאוון ושואלת אם אנחנו יכולות לבוא לפגוש אותם היום ישר מהשדה תעופה. כמובן שהסכמנו, למרות שהיינו ממש על כלום שעות שינה ולא נערכנו לאירוע בצורה מספקת. מנהל הפנימיה מיסטר ליי התקשר בשיחת וידאו לקבוע איתנו איפה ניפגש, שלח מיקום של מסעדה קוריאנית, הוא אמר שהיא הכי טובה בעיר, ביקש שניקח לשם מונית והוא יחזיר לנו כבר שם את הכסף על המונית.
      קיבלנו מטריה שתגן עלינו מהשמש בין הגייט למטוס, של ענתה בטיסה נכון על החידון וקיבלה פרס, ואכלנו שוב את הקציצות דג האהובה עליי. נחתנו בשדה, מבחינתו על אירועי הטיסה לגמרי מספקים את מנת הריגוש היומית אבל יש לנו עוד לו״ז ארוך לפנינו עם הקוריאנים… ישר למונית ונסענו למסעדה. אכן מסעדה מכובדת ומפונפנת מאוד ברמה גבוהה ביותר. פגשנו שם את מיסטר ליי, אשתו, הבת שלו שעכשיו חזרה לחופשה מהלימודים שלה אחרי 4 שנים בבוסטון, 2 המדריכות של הפנימייה, וג׳יין החנטרית. התיישבו לאכול, באמת היה טעים ממש, רציתי לנסות לטעום אוכל קוריאני מיוחד, וגם אני לא אוהבת שהצמחונות גורמת לטרחה ומכניסה אחרים לאי נוחות, אז לא אמרתי להם שאני צמחונית, ואכלתי מנת בשר מבושל טעימה ממש. דבר שהסתבר כקצת בעייתי אחר כך מאחר והבטן שלי לא עיכלה כזאת כמות של בשר כבר 5 שנים…
      משם נסענו לתצפית על מנילה באיזה בית קפה יפה ואז נסענו לפנימיה. הם עשו לנו שם סיבוב, ממש פנימיה לכל דבר כמו שהייתי מדמיינת שזה ייראה, לא כל כך מטופח בלי הרבה תקציב. הם בדיוק היו בשיפוצים והמתחם היה נראה בחלקו כמו אתר בנייה. קיבלנו פירות לנשנש וישבנו עם מיסיס ליי, המדריכות וגיין, אחר כך גם לקחו אותנו לעוד איזה בית קפה לנשנוש ערב עד שיגיע שעת המופע המרכזי עם כל התלמידים.
      כמובן דיברנו איתם כל היום, הם שאלו אין סוף שאלות על ישראל, ואנחנו גם ניסינו לשאול קצת על קוריאה.. ממש שמחתי שהתכוננו מראש באותו הבוקר, ממש הצלחנו לקלוע כמעט לכל השאלות שהם ישאלו והיה לנו את הכל מוכן בראש. ההכנה הזאת נתנה לי אוצר מילים טוב ויכולת להתבטא וממש הרגשתי שאני מצליחה לנהל שיחה שוטפת ברמה גבוהה מאוד והייתי גאה בעצמי ובאנגלית שלי ובביטחון שצברתי.
      בערב כל תלמידי הפנימיה התכנסו לאולם וקראו לנו גם לבוא. לא ידענו לקראת מה אנחנו נכנסות, וגם לא כל כך שאלנו שאלות, באופן כללי לא ידענו מה הולך להיות הלוז של היום ופשוט זרמנו וכל פעם הופתענו מחדש.
      החלק הזה היה ממש שיא השיאים.
      הערב התחיל במופע קייפופ כמו שביקשנו מהם עוד בסאגאדה, והיה אפילו ברמה גבוהה יותר ממה שראינו פעם שעברה.
      אחרי המופע מיסטר ליי עלה לבמה וקיבל את פנינו מול כולם, ואם זה לא היה מביך מספיק, אז כדי לעשות לנו וולקאם כמו שצריך כל התלמידים נעמדו בטור ארוך ארוך, ואחד אחד מהם באו ללחוץ לנו את היד ולהגיד לנו ברוכות הבאות ושהם שמחים לפגוש אותנו.
      היינו בהלםםםםם
      100 תלמידים עומדים בטור ומחכים כדי ללחוץ לנו את היד, כאילו אנחנו איזה מלכות אנגליה. נתפס לנו השריר בלחיים איפה שמחייכים והיינו מופתעות ומובכות בטירוף אבל כמובן שהתלהבנו ברמות מכל העניין.
      אחרי שסיימנו את החלק הזה כמה תלמידים עלו לבמה ועשו סוג של הופעה חייה של שירי תפילה ותודה לאלוהים וכל מיני כאלה. מסתבר שכל ערב יש להם כינוס כזה והם שרים שירים ומתפללים. גם עם זה זרמנו ושרנו איתם, בעיני זה היה סופר מיוחד ומן דת מתקדמת ומודרנית כזאת, לא יודעת אני אהבתי.
      לסיום כשכבר חשבנו שאולי הכל מאחורינו, מיסטר ליי העלה אותנו לבמה ונתן לנו איזה שעה לפחות אם לא שעה וחצי לדבר עם התלמידים. קצת כתבנו להם בעברית על הלוח והם בעיקר שאלו שאלות וענינו וסיפרנו. היה קצת קשה יותר לדבר במיקרופון על במה מול 100 איש אבל גם את זה עשינו בהצלחה רבה, כולל הסבר על היסטורית מדינת ישראל והעם היהודי והסכסוך הערבי פלסטיני עם ציור של מפת ישראל והגבולות והכל. אין עלינו בהסברה ישראלית.
      סיימנו את הערב בישיבה על הגג של הפנימיה עם המשפחה והצוות. נפרדנו לשלום והודינו להם מאוד על האירוח ועל היום, הם גם הודו לנו ושמחו מאוד שבאנו, ולפני שהנהג של הפנימיה בא לאסוף אותנו ולקחת אותנו למלון, מיטסר ליי גם דחף לנו 3000 פזו ליד. ניסינו להחזיר אבל הוא לא הסכים כמובן.
      ירדנו מהרכב והגענו למלון ב12 בלילה, שוקיסטיות לגמרי מחוויות היום וגמורות מעייפות.
      למחרת קמנו מאוחר לארוחת בוהורים בחומוס של אלישע האהוב עלינו, סידורי כביסה, וגם פינקנו את עצמנו בקינוח שמפחיד את השועלים בדיינר כדי לבזבז קצת את הפזו שנשארו לנו.
      לסיכום פיליפינים
      האנשים בפיליפינים ממש נחמדים! באמת פגשנו פה אנשים מדהימים וזה המדינה שבה הצלחנו לייצר הכי הרבה תקשורת טובה ואיכותית עם המקומיים.
      האוכל ברמה נמוכה ביותר והתחבורה משכמה ומטה בלשון המעטה.. אבל באמת שזה שווה את הכל, נהננו פה בטירוף וזה היה החודש שעבר לנו הכי מהר בכל הטיול.
      זה פעם ראשונה שאני עוזבת מדינה ואני לא מרגישה שמיציתי אותה לגמרי, ואולי יש לי אפילו למה לחזור.
      אז פיליפינים יקרה, אולי נתראה שוב מי יודע
      אינגט!

כל הכבוד לכן חוויה מטורפת

6/9/22Reply

וואו נשמע מדהים וחוויתי ברמות

הזדמנות מטורפת

6/9/22Reply

וואוו, כל הכבוד

• Day140

אשכרה פיליפינים

April 30 on the Philippines ⋅ ☁️ 32 °C

טוב לא חשבתי שאני אגיד את זה אבל ח׳ברה הגענו לפיליפינים!!! באמת יעד שמראש ידעתי שהוא יקר ויש סיכוי טוב שלא נגיע אליו וכשטסנו לנפאל דיי הבנתי שפה נגמר הסיפור ולצד הזה של המזרח כבר לא נגיע בטיול הזה שוב אבל הנה אנחנו כאן איזה התרגשות!!
      אחרי 24 שעות של טיסות וקונקשנים, סידורי סים והחלפה של קצת כסף יצאנו מהשדה במנילה מוכנות לטרוף את המדינה! ראינו שגראב האפליקציה של המוניות עובדת פה, שמחנו מאוד ובכל זאת לקחנו מונית עם מונה כדי לוודא שאנחנו מגיעות לכתובת הנכונה. דבר שהסתבר כטעות ראשונה כי העיר מלאה בפקקים והמונה קפץ קצת יותר גבוה ממש שתכננו.
      נכנסנו להוסטל,יש שער נעול ולובי 24, ממש מכובד… וגם החדר אחלה עם מזגן ומים חמים במקלחת שזה דבר לא מובן מאליו אחרי קמבודיה ונפאל.
      יצאנו לסיבוב הכר את האיזור + בירורים על דרכי הגעה לאל נידו בפלאוןן, היעד הראשון שאליו אנחנו רוצות להגיע. ג׳ורדי ועמית כבר נסעו לשם היום ואנחנו רוצות גם להגיע ישר לחופים ולפגוש אותם שם.
      קודם כל הולכים לחומוס אלישע מסעדה של ישראלי שגר כאן (יש פה בכל מסעדה או הוסטל או עסק שומר בכניסה מה הלוז??). אכלנו סביח בלאפה באמת מוצלח מאוד, ואחרי ששבענו ונרגענו יצאנו לצוד מידע ולחקור.
      הלכנו לזולה שזה שם של הוסטל עם בעלים ישראלים ואומרים שהישראלים נמצאים שם. לא מצאנו כלום למעט הסבר קצר מעובדת המקום, היא אמרה לנו כמה יעלה לנו נגיד טיסה לאל נידו מחר, מחיר שעשה לנו צורם באוזניים וקצת חלחלה בגוף…וגם זרקה קצת שמות של מקומות שיכול להיות מענין להגיע אליהם בהמשך. יצאנו מבוהלות מהמקום והלכנו ישירות לבית חבד. שם בטח נמצא מידע מועיל ונוריד פאניקה. נכנסות ומופתעות לגלות שיום שישי היום, מי זכר את זה בכלל?? הרב הציע לנו להצטרף לארוחת שישי אז ישר עשינו סוויצ׳, חזרנו לחדר להחליף לבגדים ארוכים. החלטנו להיכנס לאווירת חגיגיות וקדושה ולהשאיר את התכנונים והצרות לאחר כך. רק בדרך לחדר עברנו בלובי שלנו ושאלנו את עובדת המקום עוד כמה שאלות על אוטובוסים טיסות ודרכי הגעה, דבר שלא היה מועיל במיוחד וגם רק העלה את מפלס הלחץ מכמות חוסר הידע שיש לנו והמחירים המופקעים שממש לא תואמים את הכיס התרמילאי שלנו. נו טוב.
      ארוחת שישי בבית חבד. נכנסנו והיה עדין זמן תפילה, אותנו הנשים, המין הנחות יותר, שלחו לשבת ולחכות בעזרת נשים למעלה עד שתסתיים התפילה ונוכל לשבת לאכול. היינו שם בערך שעה, דיברנו עם משפחה שטיילה עכשיו שבועים וחצי בפיליפינים (ממש לא תואם את סגנון הטיול שלנו אבל הן היו מצחיקות והיה נחמד לשמוע). הארוחה גם עלתה כסף ואנחנו הרי לא רעבות כי הרגע אכלנו סביח אז החלטנו לעשות ויברח, חתכנו למגנום בסבן אילבן (כןכן יש פה סבי אילבן כמו בתאילנד!!!) ולישון.
      למחרת בבוקר גוררות את עצמנו מהמיטה והולכות לשבת באיזה בית קפה שנראה לנו הכי פחות מזיק לארנק. ראינו חבורת צעירים פיליפינים בשולחן לידנו והתחלנו לשאול אותם שאלות. הם הסבירו על כמה חברות אוטובוסים והיו די נחמדים אבל לא היה להם יותר מדי סבלנות אלינו אז לקחנו את המידע שקיבלנו והמשכנו הלאה. חזרנו להוסטל ארזנו את הדברים ועשינו צ’ק אווט, הבנו שהטיסות בימים הקרובים יקרות אבל אם נזמין מראש לעוד כמה ימים קדימה המחיר יהיה נמוך יותר. אז החלטנו בינתים לנסוע לצפון פיליפינים באוטבוס לילה ואז לחזור למנילה ולקחת טיסה לאיים. תכלס זה הדרך המתויירת שהגיוני לעשות פשוט רצינו לפגוש את ג׳ורדי ועמית וזה לא יקרה לבינתיים.
      השארנו את התיקים בלובי והלכנו לדיינר אמריקקי שראינו ברחוב במטרה להתנחל שם קצת, להינות ממערביזם ולהזמין כרטיסי אוטובוס להיום בלילה. הכל היה לפי התכניות, קיבלנו פנקייק מושחת וכל טוּב, רק שכרטיס לאוטבוס לא מצאנו, נגמרו המקומות להיום בערב. נשארנו שם כמה שעות, התחלנו לחפור באתרים של למטייל ולקרוא כל מידע שאפשר לקבל… הצלחנו לקבל תמונה כללית של מקומות שכדאי להגיע אליהם, להבין את דרכי ההגעה שלנו אליהם וגם לקנות כרטיסים לאוטבוס למחר בלילה. עכשיו צריך למצוא הוסטל להיום. יצאנו לסיבוב שוטטות ובסוף חזרנו להוסטל שהיינו בו וסגרנו שם לילה נוסף. נטרקנו שם לכמה שעות רביצה במזגן ויצאנו לארוחת ערב שוב בחומוסיה הישראלית.
      שם פתחנו חמ״ל רציני. כל אחת בודקת בטלפון שלה באתרי טיסות השונים, תכננו לפרטים מה נעשה בחודש הקרוב בפיליפינים ובהתאם לזה גזרנו ימים והזמנו 3 טיסות לתאריכים רחוקים כדי שיהיה לנו יחסית זול. קצת מוזר לתכנן כל כך מוקדם מראש, ולא כל כך תואם את אופי הטיול התרמילאי והדינמי שהיה לנו עד עכשיו. אבל זה גם בסדר ולפעמים וודאות זה דבר טוב ונעים. היה מתיש אבל היינו מאוד מרוצות מעצמנו, נשאר להזמין עוד שתי טיסות פנימיות אבל מרגישות שלגמרי נסגרנו על הדברים, מתחילות להבין את הלוז פה ולהסתדר לאט לאט… אחרי 24 שעות מעייפות במנילה הצלחנו להוריד פאניקה ולהתאפס, ונראה שהולך להיות פה מדהים ;)
      Read more

• Day11

F wie Fahrzeug und Ferkehr

April 11 on the Philippines ⋅ ☁️ 30 °C

Eine Vielzahl and Transportmöglichkeiten.

1) Trycicle. Motorrad mit anschraubtem Beiwagen. Gibt es ist auch als BMX, da wird kräftig in die Pedale getreten. Teuer (man kann aber die Touristenpreis herunterhandeln), doch überall verfügbar und kann kommt überall hin.

2) Trycicle Cabs. Preis wie Trycicle, aber es passen bis zu fünf rein. Das macht es dann günstiger. Man kann auf einheimische mit dem gleichen Ziel warten und den Preis aufteilen.

3) Jeepney. Sehen aus, wie Proll-Schulbusse. Davon gibt es viele und in ebenso vielen Ausführungen. Jeder Jeepney Besitzer legt Wert auf Individualität und schraubt und schweißt und bringt Zusatzteile an, Hauptsache, es sieht protzig aus und ist laut. Fühlt sich nach den Customizing Modi aus Need for Speed oder GTA an.
      Offene Tür, zwei lange Bänke, es quetschen sich bis zu 22 Personen rein, man schreit wo man hin will und für wie viele man zahlt, das Geld wird über die Fahrgäste nach vorne gegeben. Anfangs schwierig, aber wir haben mittlerweile den Dreh raus. Günstigstes Verkehrsmittel!

4) Pferdekutsche. Für die Romantiker. Preis keine Ahnung. Nie benutzt. Die meisten Pferde sehen relativ gepflegt aus, was eigentlich überrascht.

5) Taxi. Selbsterklärend. Teuer.

6) Busse / Reisebusse. Super günstig und die sicherste und bequemste Möglichkeit lange Strecken zurückzulegen. Meistens ist es ihnen so kalt wie in einem Kühlschrank dank der Klimaanlage. Manche haben Fernseher installiert, zur Belustigung oder Belästigung der Passagiere.

7) Vans. Sowas wie Langstrecken Taxis, ca. 4x so teuer wie Reisebusse aber ähnlich komfortabel.

Anschallgurte gibt's übrigens fast nirgendwo. Und wenn es dann mal welche gibt, werden sie nicht benutzt.

Traveler

Hab ich da gerade customizing gehört?

4/12/22Reply

Hhhh stimmt, da hab ich noch gar nicht daran gedacht! Du wärst der perfekte Jeepney Besitzer!! 😄

Die Jeepneys sind ja cool :D [Hannah]

4/15/22Reply

Ein Kreuzverkehr - Hybrid von Kreuzung und Kreisverkehr :D

4/27/22Reply

• Day8

Meet the locals

April 8 on the Philippines ⋅ ☁️ 26 °C

Wenn man sich Zeit nimmt, kann man Leute kennenlernen. Das ist das schöne, wenn man nicht von Sehenswürdigkeit zu Sehenswürdigkeit und von Hotspot zu Hotspot hetzt, sondern durch die Straßen schlendert, nichts vor hat und sich treiben lässt.
      Die meisten Philippinos (Philippinesen? Philippineer?) sind, wenn sie dir nicht gerade eine Tricyclefahrt zum Touristenpreis oder ein paar Meter getrappel auf ihrem etwas zu klein geratenen Pferd (hier ist alles etwas zu klein) verkaufen wollen, sehr freundlich und reden mit einem.
      Durch Zufall haben wir gestern Roc in seinem Bistro kennengelernt und den Abend bei ihm verbracht. Er saß bei uns, hat sich mit uns unterhalten, viel erzählt und Essen, das sein Vater kocht, gebracht. Gratis. Sehr nett.
      Heute waren wir ihn bis mittags wieder besuchen, einfach nur zum reden.
      Gute Erfahrungen +1

Roc's place feels like paradise and I absolutely adore his cute plant (last pic).

Traveler

Phillipps. Das ist der korrekte Plural. „Die Phillipps leben auf einer Insel im Pazifik.“

4/8/22Reply

😂

Traveler

Korrekt. Nicht zu verwechseln mit den Däne-Marks.

😂

😆

Phillipp*innen

4/27/22Reply
      8 more comments

• Day6

Above the clouds

April 6 on the Philippines ⋅ ☁️ 23 °C

We wanted to get a nice view of Taal volcano and lake so we took a jeepney to "Picnic Grove" and "People's Park in the Sky". We knew there would surely be rainfall in the afternoon, but we didn't expect to be inside the clouds, or even above the clouds. The park deserves it's name.😊 I looooved the big old tree with the net of roots over the ground at picnic grove.Read more

Nothing to see here!

4/6/22Reply

Gut, dass sie da ein Schild hingemacht haben.

4/8/22Reply
      Traveler

ja echt lustig. letzten Sommer waren wir Orte im Balkan gefunden, die "lost places" waren. hier sehen manche Sachen so aus, aber sind völlig normal 😅

3 more comments

• Day5

Mit dem Bus nach Tagytay, auf zum Vulkan

April 5 on the Philippines ⋅ ☁️ 31 °C

Es regnet. Ein guter Tag, um weiter zu fahren. Es geht nach Tagaytay, dort ist ein Vulkan, der gerade aktiv ist. Bestimmt gibt's was zu sehen. Eigentlich ist es nicht nur ein Vulkan, sondern ein Vulkankrater im See eines Vulkankraters. Sozusagen ein Pickel auf einem Pickel.

Im Bus läuft Fernsehen, sehr interessant anzuschauen. Ein Mix aus chinesischen Kung-Fu filmen, japano-style Gameshows und Indian-Drama.
      Sprachlich wird innerhalb eines Satzes fließend zwischen drei Sprachen gewechselt. Tagalog, Englisch, Spanisch.
      Die Werbung ist wie überall. Es dreht sich um Waschmittel, Haarprodukte, Essen.

Traveler

Bei der mit den lila Haaren scheint es sich dem Schuhwerk mach um eine Einheimische zu handeln.

4/5/22Reply

Üble Schuhe, die waren nach einem Tag kaputt 🙈😅

Sogenannte einmal-Schuhe ^^

• Day4

Makati

April 4 on the Philippines ⋅ ⛅ 31 °C

Makati is beautiful, clean, green and very chill compared to our home district Pasay (judging from what we've seen so far).
      In the Philippines, you have to wear your mask everywhere (literally EVERYWHERE), even outside, which is quite challenging for us, especially with the hot tropical weather 😅😷Read more

• Day113

Youp!

March 18 on the Philippines ⋅ 🌧 29 °C

Hallo hallo, we hebben net Youp opgehaald van het vliegveld, zoals te zien is op de foto. Het was geen makkelijke reis, maar we zijn weer compleet. Na een achterlijk dure taxi zijn we weer allemaal tezamen. Gisteren gingen we naar een winkelcentrum, nadat we de hele ochtend lang vluchten hadden geboekt voor in de Filipijnen. In het winkelcentrum werd Jesse ziek, en ging hij met Emiel naar huis. Ruben en Jona gingen toen nog naar Chinatown, en later met 3 Nederlanders nog naar een burgertent. Ruben heeft ook nog een horloge gekocht. Vanochtend werden we nogal bruut wakker. Emiel en Jesse gingen naar het ziekenhuis, waar ze 4 uur lang zaten in de Emergency room. Jesse heeft dengue. Ruben en Jona gingen vandaag weer naar een winkelcentrum en lekker ontbijten. Nu gaan we Youp vieren, en vanavond met de bus naar Banaue, waar de mooiste rijstvelden van de wereld zijn, maar dat zien jullie dan wel weer.
      Tot snel.

Traveler

jeetje Jesse, dat is niet zo fijn. heel veel beterschap!!!

3/18/22Reply

Sterkte met de dengue !

beterschap Jesse!!

3/18/22Reply
      5 more comments

• Dec30

Batangas II

December 30, 2019 on the Philippines

The next morning, I headed out to the beach. I saw a hen with its chicks and the usual dogs. I was quite surprised to see a lot of tiny dots as the beach was at its low tide. As I moved closer, the tiny dots seemed to stir as well. They happened to be thousands of soldier crabs, they disappeared just as fast as they appear. Sensing the vibrations from my footsteps, they reacted accordingly. As I explored to beach, there were plenty more aquatic creatures such as cucumbers and starfish. I went to take a dip, which was so refreshing in the morning. Some fishermen were also trying to catch some fish. Nino appeared soon after a while, playing some music from his speakers and also playing the guitar as I continued to swim around. I later went back to Nino's place and we played some games on his Switch, we especially had fun playing Smash Brothers. After an hour or so, we packed up our things and got ready for the long trip back, but not after a photo. On the way back, we stopped by McDonald's for a late lunch. Dropped Frida off her hostel, and I was dropped at my place. I got home still quite tired and sleepy and retired pretty early that day.Read more

• Day17

Ocean sea aquarium und Märit

October 2, 2019 on the Philippines ⋅ ⛅ 30 °C

Heute hat es nur ein Mal geregnet und zwar den ganzen Tag. Zum Glück fand unser Programm drinnen statt. Erstaunlicherweise ist es trotz Regen drausen wärmer als drinnen, was etwas verwirrlich ist. Nach dem Frühstück, welches wir mit Toaster und Wasserkocher in unserer kleinen Küche selber zubereitet haben, hing es ins ocean sea aquarium.

Das Aquarium war für den Preis (diesen Monat gab es Rabatt, so bezahlten wir pro Person 795 Pesos anstatt 5900 Pesos) ganz okay. Allerdings nervte es ziemlich, dass wir die ganze Zeit gefragt wurden, ob wir noch dies oder das kaufen möchten.

Nach dem Aquariumbesuch fuhren wir dann etwa eine Stunde, um einen Markt mit allerlei Sachen zu besuchen. Wir konnten uns im Feilschen üben, was mal besser und mam schlecht gelang. Nach Kaffee und Dounats machten wir uns dann auf den Weg durch den Grossstadtverkehr um in der Mall of Asia noch einen Koffer zu kaufen.

Wau,besch zemmli starch

10/2/19Reply

You might also know this place by the following names: