Satelit
Tunjukkan pada peta
  • Hari 1

Nagytemplom és Kossuth tér

28 Ogos 2017, Hungary ⋅ ☀️ 24 °C

... az úgy történt, hogy Csenge nyári vakációja nálunk egyszer csak véget ért, és Mártival ketten vittük haza Téglásra. És ha már kimozdulás, akkor miért is ne kössük össze a kellemest a hasznossal, és menjünk egy kicsit várostnézni Debrecenbe!

Mivel nem túl rövid az út, és a kisasszony leadásakor Krisztina ebéddel várt miket csak kettő után tudtuk nyakunkba venni a várost!

A Nagytemplom volt az első állomás; egy kis parkolási malőr után már ott is voltunk. Kintről sajnos állványok takarták, így nem volt túl fotogén :/ Református templomokra jellemzően belül fehér falak és egyszerűség ugyanakkor monumentalitás jellemzi. Persze, hogy fel kellett másznunk a nyugati toronyba, ahonnan pompás kilátás nyílik a városra. És Márti "rocky"-igazolványával még jegyet sem kellett venni! :D Persze meg kellett nézni a Rákóczi-harangot is (amely a 5. legnehezebb templomi harang Mo-on), így kedvenc sógornőmet legnagyobb örömére megmászattam egy kicsit!

A nagy izgalmak után (a lépcsőn lefelé már nem volt olyan vicces), sétáltunk egyet a Kossuth téren, ahol a virágkarnevál maradványai díszelegtek, majd némi nassolás következett.