• Day 1

Indula

January 12, 2018 in Hungary ⋅ ☁️ 4 °C

... na a zúgy történt, hogy a szokásos talinkat akartuk egyeztetni a csajokkal, mire Barbus beközölte, hogy egy Malmö-Koppenhága kiruccanásra megy Marcival, és menjünk vele. Nekem ugye sosem kell kétszer mondani az ilyet, és még Mariskánk is rábólintott, hogy jön a fiúkkal.
    Több sem kellett nekem, gugli, tripadvájzor stb. és már konkrét látnivaló listával bombáztam őket. 😄
    ... na Mariskám itt kisebb fajta sokkot kapott, és ha nem tudnám, hogy anyukáját műtötték végül pont azon a hétvégén, akkor azt hinném ettől futamodott meg! 😁😂🤣😃😄 Summa summarum már megvoltak a repjegyek, a szállás, és hirtelen 6 helyett 3an lettünk, de végül vagy 200 új szálláshely megnézése után át tudtuk variálni a dolgokat. Huhh...

Nekem persze sikerült überhajtósra szervezni az indulás előtti napokat (torták, Peti szülinap, házszentelés stb.) és még a bankkártyákkal is volt egy kis varia (dombornyomott, nem dombornyomott), és Barbi is lebetegedett kicsit, de végül péntek délelőtt sikeresen útnak indultunk.

Viktor kivitt minket a reptérre minden csudijó.
    No persze, itt sem ment minden simán. Hiába értünk ki tök jó időben, AKKORA sor volt a reptéren, hogy ihaj! A hambuggeremet - mert ugye üres hassal nem repülünk Szicília óta - konkrétan a repülőre felszállás előtt nyeltem le. Uff.
    Az út nyugis volt, leszámítva, hogy landolásnál majdnem kirobbant a dobhártyám 🤕 , de egy kis dutyfree-s körtepálnikában feloldottuk a feszkót! 😉

A parkolóban kerestünk egy szimpatikus taxis hiénát 😉 és hamar a lakásában voltunk.
    ... ill. a lakásban. A miénkben, és nem az övében! 😁😂🤣😃
    Nagyon jó elrendezésű kis kecó, frankó helyen, és a csaj is szimpi. Wifi van. Mi kell még? ... na igen jobban nem kellett volna körülnézni. Konkrétan ez valakinek a lakása volt, amiben BENNE is élt, csak kiadta... a hűtőben kaják, a szekrényben ruhák, a mosogatógépben edények... még a karácsonyfájuk is állt... izgis. Viszonylag jó áron volt, így nem zavartattuk magunkat.

Némi akklimatizálódás után felkerestük a helyi Lidlit 😉 majd nekivágtunk Malmönek.
    Nagyon helyes kis város, amit még karácsonyi díszben találtunk. Hangulatos kis utcák, mesés házak, üzletek. Sötétben azért túl sokat nem láttunk. Na, majd vasárnap!
    Viszont meleg nem volt. Pedig kerestük. 😁

Végül beültünk vacsira egy Texas Burger nevezetű helyre, ahol nem voltunk annyira hasraesve a kajától, de legalább drága volt!

Majd végül a hideg elől hazafutottunk, és kidőltünk.