Satellite
Show on map
  • Day 2

    Koppenhága búcsú

    January 13, 2018 in Denmark ⋅ ⛅ 1 °C

    ... még nagyon sokáig elsétálgattunk volna a kikötőben... Mondjuk nyáron! 😉

    Ehelyett elfutottunk az első kávézóig. Szó szerint! Annyira vacogtunk, hogy megszaporáztuk a lépteinket, ami hatékonynak bizonyult! 😁
    Egy kis forró csokival, ill. teával felolvasztottuk magunk, és már szaladtunk is a buszmegállóba.

    A Szent Alban (?) templomnál lepattantunk a buszról, hogy legalább azt megnézhessük, de persze zárva volt! 😠
    Innen a part mentén igyekeztünk tovább.
    ...nagy ötlet volt! Irdatlan jeges szél fújt, azt hittük kockára fagyunk! Szóval integettünk egy gyorsat a Kis Hableány szobrának és ismét rohantunk a buszhoz...
    ... ami kiderült, hogy más szolgáltatóé... :/ De a kedves kínai buszvezető bácsi meglátta a piros nózinkat, és megesett a szíve rajtunk! Huhh...

    A pályaudvaron bénáztunk egy sort a jegyekkel, mert én meg voltam róla győződve, hogy buszra vettünk vonat helyett. De nem. Barbi okos. 😊

    Malmöben az ICA(!) üzletben bevásároltunk, majd otthon megfőztük a fincsi húsgolyó vacsinkat. Csak hogy autentikusak legyünk! 😊

    Na, én ekkor már nagyon rosszul voltam, így bevonultam a hálóba, magamra húztam a paplant, és dideregtem. 😨😨😨
    ... már láttam, hogy a holnapi napot itt fogom tölteni szörnyű kínok közepette, míg a többiek járjak a várost...
    De szerencsémre nem így lett: Barbi gyömbéres teája, csoda pirulái, és a megfelelő mennyiségű pálinka megtette a hatását! 😄 😄😄😄
    Read more