Satelliitti
Näytä kartalla
  • Päivä 3

    ...és ennyi!

    12. maaliskuuta, Unkari ⋅ ☁️ 13 °C

    ... borsószem hercegkirályfi borzalmasan aludt a "kőkemény" matrac miatt 🫣 így én kicsit korábban keltem összepakolni. Reggeli, kicsekkolás, és irány a pancsi! 😊 Hát persze, hogy ragyogó napsütés fogadott így utolsó napra. Még picit meg is kapott a nap így a márciusi napban! 😆
    Pompásan éreztük magunkat; fürödtünk, Kneipp taposóztunk, gőzfürdőztünk, szaunáztunk és a jeges merülőmedencébe is belemerészkedtünk! 🥶 Jajj, én szerintem újjászülettem!!! Olyan hálás vagyok ezért a pár napért! 🙏 Még majdnem azt is elfelejtettem, hogy az órám megförmedt 😔 ... de nem, mert rendszerint az üres csuklómon vagy a belépőórámon akartam megnézni az időt 😭😭😭

    Hazafelé agyaltunk, hogy menjünk-e a Fekete gólyába avagy sem, de végül hazafelé vettük az irányt.
    Majdnem 😉
    ...muszáj volt meglesnem, hogy melyik óraméret lenne a jó, ha véletlenül újat vennék 😁 (... mivel sikerült kicsit elmélyednem a témában egy egészen keveset! 😂 ) de sajnos a Média Martban nem volt olyan, így KÉNYTELENEK voltunk bemenni a Samsungba...
    A többi már történelem 😉
    Lue lisää