Satelliet
Weergeven op kaart
  • Dag 17

Niah Caves pt.2

18 april 2023, Maleisië ⋅ ☁️ 33 °C

Čisto sami smo se sprehajali po The Great cave, spremljalo nas je le oglašanje zaspanih netopirjev🦇, ki smo jih iz spanca dramili s svojimi lučmi. A drugače ni šlo, pol poti je bilo speljano v predelu čiiiiste teme. Ob ograjah smo s svetilkami odrivali velike pajke in celo videli enega, kako je ujel svoj plen in bogo muhico zavil v svojo mrežo🕸️🕷️. Globlje v jami, tam, kjer je najtemnejše, pa je mrgolelo z jamskimi črički. Velike živalce, lahko tudi do 10cm, z debelimi trebuščki🦗. Do zadnje jame, the Painted cave, sva šla s Finnom sama, saj se je BJ obrnila in vrnila nazaj v camp k Jimu. Tam se je žal videlo samo zelo od daleč neke daljne podobe risb na stenah ob vhodu v jamo.
    Na poti nazaj sva zavila še do manjše vasi, do katere je vodila ena izmed letvenih potk. Simpatične majhne deklice so nama že od daleč mahale in naju spraševale, od kje sva. V upanju, da v grozni vročini 🥵najdeva kakšen lokal ali pa trgovino s hladnimi pijačami, sva bila razočarana, ko ni bilo čisto ničesar. Mlačna voda iz ruzaka it is😅.
    Pičiva nazaj proti najini hiški, dovolj raziskovanja za danes.