• Day 27

V srce jungle

April 28, 2023 in Malaysia ⋅ ☁️ 33 °C

Prvi dan začnemo naš trek z uro in pol dolgo vožnjo z ladjico, ki nas že na začetku nagradi z dvema velikima vidrama, ogromnim kimono zmajem in divjimi bivoli.🐉🐂🦦
    Na ladjici pojemo pre-packed lunch, potem pa začnemo naš 11,5km trek do jame, kjer bomo prevedrili noč! Prva ovira je polomljen viseč most na višini cca2,5m, kar nas kar malo prestraši, a vsi pogumno prečkamo!
    Trek je easy-going, naš super kul vodič Zam nas tri z Adriaanom in Gingerjem spusti naprej, da drzimo tempo! Prvi water break je ob mali rečici, kjer se prvič pojavijo pijavke🪱. Te mali hudički se previdno prisesajo na tvoje gležnje in počasi po nogi plezajo gor, dokler ne najdejo idealnega mesta za njihov obrok; tvoja kri seveda. Hecno je, da se jih sploh ne čuti, tako da je treba stalno pregledovat svoje noge in roke.
    Smo že na 3/4 poti in slišimo orrrrnk grmenje. Veter glasno šumi med tropskimi vrhovi krošenj in vsi vemo kaj prihaja.⛈️
    10 min kasneje smo vsi premočeni. Tako debele kaplje padajo, da lahko samo sprejmeš usodo in nadaljuješ pot. Nam je to valda nora dogodivščina in po poti pojemo pesmice in se smejemo vsakič, ko nekdo stopi pol metra v blatno lužo (so neizogibne na tej točki🤭) . Dež se ravno umiri, ko pridemo do našega zavetišča za noč⛰️.