• Day 27

Noč v jami

April 28, 2023 in Malaysia ⋅ ☁️ 28 °C

Po petih urah prvič odložimo svoje premočene ruzake in se malo razgledamo, kje bomo preživeli večer in prespali skozi noč. Jama je veliko večja kot smo si mislili, ima dve odprtini in veliko predelov, ki so v čisti temi. Na tla pogrnemo plastične podloge, razglasimo, kje je prostor za prtljago, kje bo kuhinja in kje bomo spali. Potem pa je čas it nabrati les za ogenj. Ognja ne rabimo za kuhat, za to imamo plinske gorilnike. Rabimo ga, da se nam v jami ponoči ne pridružijo živali! Pogosto sem zahajajo namreč divji sloni, ježevci in celo malezijski tigri! 🐅🐘
    Po sekanju in prenašanju lesa gor in dol je čas za osvežilen tuš v malem potoku, potem pa gremo kuhat večerjo. Jaz se javim pomagat kuhat in skupaj z vodičem druge skupine skuham vegetarjanski del večerje; zelenjavno omako!
    Pojemo riž, omako in curry potem pa se vsi počasi odvlečemo v spalne vreče. Nihče ni zares utrujen in netopirji so glasni, tako da slabi dve urci po manjših skupinah kartamo.
    Okoli enajstih se ulezemo in potiho klepetamo. Nekdo v žarometu glavne svetilke na stropu jame z rokami kaže zabavne podobe, vsi se hihitamo. Adriaan nam zapoje uspavanke, malo Frank Sinatre, potem pa preklopi v španščino in vsi smo mu hvaležni, da nas s svojim žametnim glasom povabi v spanec. 😴
    Spimo bolj izmensko. Par ur tu in tam, netopirji so glasni, na podlogi je malo prostora, tako da se vsi stiskamo. Jutro pride hitro, ob sedmih smo že pokonci in več kot pripravljeni na jutranjo šalco kave.