Satellite
Show on map
  • Day 30

    Food; our love language

    May 1, 2023 in Malaysia ⋅ 🌩️ 29 °C

    Oh, kako je lepo potovat z nekom, ki na isti način ceni hrano, kot jo sam!!!! Adriaan in jaz sva se odločila, da bodo najini trije dnevi v Kuala Lumpurju polni hrane; dobre hrane! Najin hostel je v indijskem predelu mesta, torej ulice že tako in tako dišijo in mamljivo vabijo. Prvi večer me Adriaan pelje v korejsko restavracijo, kjer je sam že bil in mi zagotovi, da je 'a must'! Ko pride do Korejske hrane me ne rabi preveč prepričevati, tako da si, ko končava s temeljitim pranjem vseh oblačil in ruzakov iz Taman Negare, privoščiva ornk večerjo. Jaz jem Bibimbap, Adriaan sladko kislo tofu juhico, deliva porcijo kimchija. 😋😋😋
    Za zajtrk seveda probava indijsko, za priporočilo prosiva natakarja, ki naju preseneti z dvema ekstra omakicama za najin idly in roti. Kosilo je vietnamski tofu Banh mi sendvič, sladica sveži juice.
    Med vsemi gurmanskimi obroki se veliko šetkava naokoli.
    Read more