Satellite
Show on map
  • Day 31

    Karaoke night!

    May 2, 2023 in Malaysia ⋅ ☁️ 26 °C

    Za večerjo se dobimo z Federicom in Maio, v moji najljubši restavraciji v KL, Sweet Veggie (tam sem bila že mesec nazaj, ko mi jo je pokazala so-veganka Tina). Zelo me veseli, ko vsi trije delijo moje navdušenje in že brskajo skozi meni, kaj bodo jedli naslednjič. Po dobri večerji rečemo, da si bomo privoščili eno pivo in se sprehodimo do nekega puba, ki ga najdem na Google mapsih. Naročimo prvo rundo (tudi edino, saj eno pivo stane toliko kot dve večerji) in vsi komplimentiramo muziko v lokalu. Rabimo skoraj 10min preden ugotovimo, da so to v resnici karaoke in da gospod pri sosednji mizi poje tako dobro, da sploh nismo ločili od originala (poje Frank Sinatro, John Lennona in mehki jazz)! Vsi mu ploskamo in potem sami začnemo pisat pesmi na listke, ki jih oddamo natakarici. Seveda je v naši skupini največji car Adriaan, ki poje prečudovito. Zapoje nam Michael Bubléja in Amy Winehouse, potem pa vsi skupaj združeno kričimo Queene, Stinga, Despacito, The police, itd. itd. Gospod, ki odlično poje, Clerance, nam časti kar tri runde pijače, ker noče da gremo domov🥹. Tam ostanemo do dveh zjutraj, na neki točki se nam celo pridruži ena punca, ki smo jo spoznali v Taman Negari in je slučajno tudi ona v KL!
    Prva fotka smo mi 4je (Adriaan, Federico in Maïa), zadnji video pa je duet Adriaana in Cleranca!
    Read more