Satellite
Show on map
  • Day 34

    Barvit Ipoh

    May 5, 2023 in Malaysia ⋅ ☁️ 29 °C

    Jutranji sprehod čez center mesta mi pove, da se v Ipohu veliko dogaja! Mnogo trgovinc s sladkarijami in sadjem, veliko restavracij (znamenitost je piščanec:/), tudi prodajalci različnih drobnarij ob cesti. Jaz čisto ponesreci naletim na 'salad bar' in seveda moram probat. Za 10 ringgitov si sama izberem selekcijo (kumarice, čebula, rdeče zelje, ananas, mango, dragonfruit, paradižnik...) potem pa mi on vse to zmeša skupaj z neko posebno hrustljavo zeleno solato in prelivom. Vzamem jo sabo v park in tam preživim dobro uro, v tišini in svoji družbi. Skozi park teče reka, na enem koncu je zajezena v malo jezero, kjer najdeš veliko ribic in želv. Jaz sem celo videla enega ogromnega kuščarja, kako se je namakal🐢🦎🐟.Read more