Uydu
Haritada göster
  • Gün 34

    Nevihta na strehi

    5 Mayıs 2023, Malezya ⋅ 🌧 29 °C

    Za kosilo najdem vege buffet, zraven je tržnica s svežo zelenjavo. V hostel se vrnem ravno ko začne liti. Ni bilo preveč opozoril tokrat, tako da sem bila kar ponosna na svoj timing. Pri sosedih za sabo naročim še eno kavo, ki pride v vrečki, potem pa se udobno namestim na strehi hostla in uživam v neurju. Mogoče moji sostanovalci ne vedno, da imamo veliko streho z norim razgledom, a se ne pritožujem, saj imam plac sama zase. Naštimam si muziko in uživam v trenutku. ☕🌬️⛈️
    Proti večeru grem še na en krajši sprehod, sprobat želim vegetarijansko restavracijo, ki sem jo našla na Happy Cow! Za priporočilo prosim natakarico, preseneti me z noodle soup, ki ima ene 4 različne sorte gobic... Presenetim sama sebe, da mi je jed v resnici prav všeč! Prelep sončni zahod za lahko noč. 🌄
    Okumaya devam et