• Day 15

Sobota, můj hostel

August 6, 2016 in Georgia ⋅ ⛅ 32 °C

V Tbilisi jsme se dostali na metro a zatímco zbytek české výpravy vystoupil na Rustaveli, já pokračovala o zastávku dál na Marjanishvili. Najít ulici, na které měl být můj hostel, nebyl nejmenší problém. Najít hostel samotný... no, to už bylo horší. Ta ulice je totiž straašně dlouhá a číslování domů tu není úplně... řekněme perfektní :D. Nakonec jsem se ale nějak doptala a našla. Zvenku Hostel Georgia vypadal značně ošuntěle (přikládám fotku z jejich webovek), zevnitř snad ještě víc. I přesto pro mě měl obrovské kouzlo, protože působil velice útulně, přátelsky a hlavně cestovatelsky. Je očividné, že se tam neubytovávají bohaté rodinky, které by na dovolené nejradši nevystrčily ani nos z hotelu. Předsíň byla jedna maličká místnost, kde byla recepce, pár stolků a židlí, dvě koupelničky a vzadu kuchyň, vše ubytovaným plně k dispozici. V obou koupelnách byla zároveň sprcha, záchod i umyvadlo bez nějakého oddělení a když se člověk sprchoval, tak tím nutně i umyl záchod. Jediné zásuvky v celém domě byly na recepci. Dveře od mého pokoje byly vlnité a sotva se daly zavřít (člověk do nich musel kopnout, aby to šlo), natož zamknout (recepční mi na několik pokusů klíč našla, ale nakonec jsme zjistily, že je ten zámek ve dveřích prostě špatně zasazený :D). Okno vedlo do rušné ulice. Recepční neuměla ani slovo anglicky a rusky uměla taky jen trochu. Ale na druhou stranu... recepční byla neskutečně ochotná, udělala všechno, o co jsem ji poprosila (za pomoci Google Translatu) a pořád se na mě mile usmívala. Každý z ubytovaných tam byl hrozně přátelský, všichni se zdravili, posedávali spolu dole u recepce a povídali si nebo se jen tak poflakovali. V hotelu nabízeli večeři a víno zdarma každý večer a když jsem tam ten první večer nebyla, nabídli mi to jídlo ráno. A cítila jsem se tam vůbec hrozně dobře. Zní to asi trochu divně, ale cítila jsem se jako opravdová cestovatelka :") :D.

Hostel Georgia mi doporučila Anička Fr. a já bych ho doporučila každé dobrodružné, cestovatelské duši taky :). Tady jsou jejich stránky: