Monteverde 2

December 14, 2022 in Costa Rica ⋅ ⛅ 20 °C

14-12 in de ochtend naar de bakker geweest voor een lekker vers ontbijt. Daarna naar een kolibrie tuin om een paar beestjes te spotten. Vervolgens naar een mooie waterval geweest, na een kleine wandeling van 20 minuutjes. Helaas hadden we geen zwemkleding bij ons, dat had er namelijk prima gekund. Daarna even lunch gehaald, wederom bij de bakker. Toen op naar Extremo Park, voor een avontuurtje: ziplinen en een vrije val. Samen genoten, alleen kon er geen tas mee dus alleen Muriel kon foto’s maken. Samen alle ziplines gedaan inclusief de Superman, waar je aan je rug en voeten hing. Uiteindelijk heeft Mike nog de Tarzanswing gedaan, een vrije val. Was een zeer geslaagd uitje. Terug naar het hostel, even gedoucht, en bij Tree House heerlijk gegeten. Vervolgens moest Mike nog even naar de barbershop om de baard te laten trimmen, aangezien de stopcontacten hier 110 volt zijn in tegenstelling tot Nederland, en het scheerapparaat dus niet werkt. Morgen op naar Puntarenas, om te kijken of we een boottochtje kunnen scoren naar Tortuga Island. 👋🏻Read more