Satelliitti
Näytä kartalla
  • Päivä 6

Welverdiende rust!

8. heinäkuuta 2023, Vietnam ⋅ ☁️ 25 °C

Half dagje vrij in Sa Pa. Na een eenvoudig ontbijt lopen we de stad even rond. Jos en ikzelf trakteren onszelf op een hoofd, schouder, knie en teen- massage 😏 terwijl de kinderen nog wat keuvelen in de stad. Terug in het hotel worden we spontaan getrakteerd op nog een kopje ijsthee met limoengras. Een prachtige vlinder in XL-formaat doet zich te goed aan de kleurrijke bloemen en Lotte heeft alvast de hond des huizes geadopteerd.

Met een luxueus busje met individuele comfortabele lederen zetels, wifi, airco en lunchpaket worden we teruggebracht naar Hanoi. Een rit van een goede 5 uur met onderweg prachtige landschappen, stevig onweer en ook, jawel, peage!

Op zaterdagavond is een deel van Hanoi stad gesloten voor alle verkeer, autoloze zaterdagavond dus. Wat een contrast met ons vorige bezoek! Dansgroepen geven het beste van zichzelf, er staan kraampjes met souvenirs, houtsnijwerk en kledij. Er is zelfs iets wat op een schietkraam lijkt, maar dan met veren.
    Een fijne sfeer om de avond af te sluiten. Wat een contrast met ons vorige bezoek.
    Nog een douche en dan onder de lakens. Morgenochtend worden we namelijk best vroeg opgepikt voor een uitstap naar Ha Long Bay.
    Lue lisää