Satellite
Show on map
  • We gaan!!!!!!

    June 26, 2023 in the Netherlands ⋅ ⛅ 19 °C

    Dat op vakantie willen gaan nogal wat stress 🥴 met zich mee brengt dat heeft zich nu wel bewezen.

    In oktober heb ik mij ingeschreven voor een fotografie📷 reis naar Zuid-Afrika. Na het behalen van mijn vakdiploma fotografie was dit een mooi kado voor mijzelf. Eindelijk eens de big five vastleggen.

    Na veel wikken en wegen had ik 2 reizen gevonden en viel de keus voor 1 van de 2. Dus ingeschreven voor een reis. In maart zou de beslissing zijn of de reis voldoende deelnemers had. Maar helaas😪 de groep zat niet vol. Helaas kon ik op mijn werk niet eerder verlof krijgen om met een andere groep mee te gaan. Dit was een behoorlijke domper omdat ik mij zo verheugd had op die reis.

    Maar goed, er was gelukkig nog een reis bij een andere organisatie. Ook daar was de spanning of ik verlof kon krijgen voor die periode. Dit bleek gelukkig mogelijk te zijn en al snel had ik mij weer ingeschreven. Na lang wachten kwam dan eindelijk het bericht dat er voldoende😀 deelnemers waren en de reis door kon gaan!!!!!!

    Tijd om gelijk maar tickets te boeken voor de vliegreis 🛩naar Zuid-Afrika. Toch maar gekozen voor de optie met extra beenruimte enzo en vooraan in het vliegtuig, ik zie nog wel het meeste op voor de vliegreis van bijna 11uur.

    Nu tijd om te beginnen met de voorpret!!
    Read more