Afficher sur la carte
  • Jour 8

Afsluiting

25 octobre 2023, Afrique du Sud ⋅ ☀️ 35 °C

Alweer de laatste dag vandaag, de tijd is omgevlogen. Maar we hebben nog 1 gamedrive te gaan in de ochtend. Om 6uur weer in de jeep en op zoek.
    Deze ochtend niet heel veel bijzonders te zien behalve 2 giraffen die met elkaar aan het stoeien waren. Leuk om te zien hoe ze hun nek bewegen en hun kop tegen de ander aanslaan (filmpje hierbij helaas niet al te best).
    Na de gamedrive snel ontbijten, douchen en inpakken zodat we om 11uur voor de laatste keer de jeep in konden die ons naar de maingate (hoofdingang) bracht.
    Uiteraard werden we hierbij uitgezwaaid door het personeel. Wat een vriendelijke mensen die alles voor je wilde doen (wat voor ons soms best ongemakkelijk aanvoelt).
    Terug bij de maingate stond ons taxibusje alweer te wachten en kon de 3uur🤪 durende rit naar het vliegveld beginnen. Binnen no time zaten de 1e al te slapen.
    Rond 16u waren we op het vliegveld maar nu moesten we de tijd nog vol krijgen want de vlucht is pas om 23.05uur. Eerst maar bakkie drinken, winkeltjes kijken en maar wat eten. Uiteindelijk ging de tijd nog wel snel en konden we boarden en zijn we op tijd vertrokken.

Het is een geweldige reis geweest die aan mijn verwachtingen heeft voldaan. Hoe bijzonder is het om tussen die wilde dieren te zijn en hun gedrag te zien. Thuis heel veel foto's uit te zoeken en te bewerken dus ik vermaak mij wel de komende tijd.
    En savoir plus