Satellite
Show on map
  • Day 1

    Un camino solo en Havana Vieja

    March 3, 2018 in Cuba ⋅ ⛅ 28 °C

    Na een heerlijk ontbijt samen met een andere casa gast, de Duitse Enrico, ben ik alleen Havana gaan verkennen. Heerlijk weer is het hier en er heerst een rust die je zeker 'tranquilo' kunt noemen. Ik ben verschillende straatjes ingelopen en op meerdere plekken werd ik verblijd met live muziek.

    Tijdens mijn wandeling langs de Malecon heb ik ook diverse mooie kenmerkende oldtimers gespot. Ik hoop dat we later op onze reis ook in zo'n mooie auto mogen rijden.

    Toen ik weer een beetje het toeristisch centrum in liep, ontdekte ik het kantoor waar ze etecsa kaarten verkopen, oftewel Wi-Fi kaarten. Er stond een lange rij voor het kantoor. Ik heb er zelf ook ruim een uur moeten wachten. De mensen om mij heen stonden ook geduldig te wachten, omdat je toch niet anders kan dan dat. Per baliemedewerker kon je 3 kaartjes maximaal bemachtigen. Dat heb ik dus voor de zekerheid maar alvast twee keer gedaan (ook voor Floor die vanavond aankomt).
    Read more