Hamburg

September 13, 2017 in Germany ⋅ ⛅ 13 °C

Nachdäm mir no churz z' Odense, ir Stadt vom H. C. Andersen, hei ä Äbstächer gmacht u dür ds ruhigä, abr härzigä Stedtli si gloffe, heimr mit Wehmuet dr Nordä vrlah u si uf Dütschland cho. Dr Ungerschied hetmä sofort gspürt, sigs ufdä Strassä, bidä Priisä oder adä Mitmönschä.
    Mir si it Nöchi vo Hamburg gfahrä, si gah iichouffä u när ufnä härzigä Camping.
    Hüt am Morgä simr mit prasselndem Rägä erwachet. Nachdäm mir no paar Minutä ä Rägäpousä hei abgwartet, heimr aues tröchnet u vrruumt, hei üs parat gmacht fr los u si gah uscheckä. Währenddessä heimr no Tipps bcho, wasmr müesse gseh z' Hamburg u wo parkiere. Dankbar heimr die Tipps agnoh u si losgfahre.
    Nachdäm mr müehsam ä Parkplatz hei gsuecht u dr Alj ines Parkhuus hei ineziirklet, simr miter U-Bahn it Stadt. Dert simr us ersts grad zur Elbphilharmonie, äs nöiers Geböidä irä bewundernswärtä Architektur. Vo dert gsehtmä überä Hafä u i d' Stadt. Aber: da mir ä stürmischä Tag fr üsi Hamburgtour vrwütscht hei (Sturmwarnigä ir ganzä Stadt u Umgäbig) heisi d' Baukön zuetah u mir hei nur hinger dä Schibä chönnä abälinsä.
    Itz simr miter Bahn it Stadt inä u si dert gah Käsespätzle ässä. Ir Stadt isch ä spezieui Stimmig gsi, mit däm Sturm wo het desumägfägt. D' Lüt u die ganz Stadt isch nervös gsi u äs isch ä Aaspannig spürbar gsi.
    Nachem Zmittag simr ine Thalia u hei üs mit DVD's u Büecher iideckt, dasmr itz sichr frä Räscht vor Reis mediätechnisch vrsorgt si.
    Itz isch d' Zit scho langsam widr knapp wordä u mir si miter U-Bahn zrugg. O uf derä Strecki het dr Sturm gwüetet (mehreri entwurzleti Böim ufde Gleis) u so heimr müessä usstigä u ar augemeine Unsicherheit fouge, nid grad gueti Vorussetzigä fr müglechscht schnäu zum Alj zcho. Nach paar Minutä Böslinie sueche u ratlos umästah, heimr per Outostopp öpper gfungä, wo üs het as Ziu bracht.
    Nachdem mir dr Alj no chle hei müessä zämächläbä (äs Dichtigsgummi hetsech ufdr Fahrt glöst, Panzertape hilft!), simr los uf d' Outobahn Richtig Bremen.