Alicante, Valencia und Peniscola

November 13, 2017 in Spain ⋅ 🌬 13 °C

Über Almeria, womr 1 Nacht ufemä tollä Camping am Meer hei gschlafä, simr uf Alicante gfahrä. Dert aacho heimr eigendlech diräkt wöuä gah Chinesisch ässä (Dave' s Geburi 2.0), leider heisi no zuegha. So simr ufä Camping gfahrä, hei dert ar Reception fang aues greglet u si de widr it Stadt. Itz hets off gha u so heimr äs megs feins chinesischs Znacht dörfä gniessä.
    Am nächschtä Tag simr de Alicante no gah aaluege. Näbschtem Hafä u dr schönä Strandpromenade hets üs abr nid so packt u so simr witr uf Valencia gfahrä.
    Hüt simr die 3. gröschti Stadt vo Spanie gah entdeckä. Mir si ufä Turm vor Kathedralä ufä u hei so über die ganzi Stadt chönnä gseh. Riesig ischsi, s' het Hüser u Hüser bis ah Horizont! Nachdäm mir die 207 Stägätrittä widr abä si, simr zur San Nicolás Chiuchä. Ganz versteckt imnä schmaalä Sitägässli ischsi gsi. Womer si inä cho, hets üs d' Sprach verschlagä! So wunderschön isch diä! Diä ganzä Wänd u d' Kupplä si farbig bemaut u verziert. Mä cha so viles entdeckä i denä Malereiä u chunnt usem Luegä gar nümm usä – absolut wunderschön! Dr Audioguide womr no hei gno drzue, isch super gsi. Churz u knackig!
    Itz simr no zum Mercado de Colón, ä mega schöni Markthauä mit viu Ständ vo hangmachtä Sachä wie Schmuck, Chleider odr Dekosachä und viunä Kafis. Ganz ä hübschä Platz!
    Nach däm simr widr ufä Zäutplatz u hei no Znacht gmacht.
    Hüt simr uf Peniscola. Dert aacho simr grad los i ds Burgstedtli. Mir si dür d' Gassä gloffä u hei dä Charme vom Stedtli gnossä. Nachemnä feinä Zmittag simr no zum Muschlähuus, wo d' Dana no us Chinderzitä het kennt. Mega kuul, die ganzi Fassadä mit Muschlä bestückt – dä Chinesä hets ömu o gfauä.
    Nach däm simr ab uf Barcelona.