Satellite
Show on map
  • Day 638

    Nieuwe plannen en avonturen

    April 25 in Australia ⋅ ⛅ 27 °C

    Om maar weer meteen met de deur in huis te vallen: ik kom binnenkort naar huis!
    Nik zijn visa is afgewezen en hij moet binnen 3 weken het land uit zijn. Hij vliegt dan naar Duitsland. Ik blijf nog ongeveer 3 weken langer, om mijn dagen voor mijn visum af te maken, en dan volg ik hem naar Europa. Dus dat is ongeveer begin juni alweer!
    Het plan is nu om voor een paar maanden in Europa te zijn, iedereen te zien en te ontmoeten, en dan kijken wat we verder gaan doen. Het is niet helemaal wat we in gedachten hadden, vooral omdat we hier wel lekker zaten, maar het is nu eenmaal zo.

    Ondertussen zijn we nog op avontuur geweest. We hebben de Thorsborne Trail gedaan op Hinchinbrook Island, dat naast Lucinda ligt. 4 dagen / 3 nachten. Op een onbewoond eiland. Was wel spannend van te voren want hebben zo iets nog nooit echt gedaan maar het was zo leuk! Zo mooi en super afwisselend landschap. Wel echt heel zwaar, klauteren over glibberige rotsen en kliffen langs de zee, door enkel diepe modder en knie diepe rivieren waden (was extra spannend door potentiele krokodillen.. niks gezien gelukkig). Was zo een avontuur! Zo blij dat we dat nog hebben kunnen doen voor dat we weg gaan hier 😊
    Read more