Satellite
Show on map
  • Day 1

    Historisch centrum

    July 8, 2016 in Peru ⋅ ☁️ 16 °C

    Heb jij wel eens je kleren gefohnd? Nee? Nou ik ook niet. Tot vandaag. Vanmorgen heb ik een stuk hardgelopen. En omdat we morgen vliegen naar Cusco en ik niet m'n vieze sportspullen in m'n tas wil stoppen, heb ik ze met de hand gewassen. Met shampoo, want zo doen backpackers dat. Omdat het door de luchtvochtigheid niet drogen wil, sta ik nu met een hand m'n blog te typen en met m'n andere hand houd ik de fohn vast. Maar het is het waard, want hardlopen hier over de Malecon is te gek, met uitzicht over de kust en de Stille Oceaan 😃

    Vanmiddag gingen Daniella en ik naar het historische centrum van Lima. Ik had er eigenlijk niet zoveel van verwacht maar vond het prachtig. Veel oude gekleurde koloniale gebouwen en een gigantische kathedraal. Het heeft, vind ik, veel weg van de steden in Cuba. Ik zal wat foto's toevoegen zodat je zelf een beeld kunt vormen.

    Vandaag houd ik het kort, want mijn fohn-arm wordt lam. Goed weekend! 😚
    Read more