Satelit
Tunjukkan pada peta
  • Hari 5

Machu picchu

13 Julai 2016, Peru ⋅ 🌙 5 °C

Whoehoe! Het kostte heel veel tijd, moeite en geld, maar het is gelukt. Vandaag hebben we de Machu Picchu mogen bewonderen. Het was onwijs indrukwekkend, evenals de treinreis er naartoe dwars door de natuur. Daar word je stil van. Zeker een van de meest bijzondere plekken die ik tot nu toe heb bezocht! Ik ga er niet veel woorden aan spenderen, de foto's spreken voor zich. En als je nog niet geweest bent.. Doen!

Overigens was de terugreis weer een ervaring. We begonnen met 1,5 uur vertraging, maar dit werd goedgemaakt door een dansende kraai in de wagon met daarbij een modeshow. We hebben tranen gelachen 😂, het was hilarisch! Helaas stond bij aankomst in Olaytantambo niet onze eigen taximan-Juan op ons te wachten, maar stuurde hij zijn vriend die in het bezit is van de meest gammele stationwagen van heel Peru. Rijdend leek het net of er twee kippen aan het ruziën waren in de kofferbak (niet het geval) en hij moest stoppen om tegen zijn band aan te schoppen (waarom doen mannen dat). Maar volgens deze meneer was 'todos bien' en konden we onze weg naar ons hotel vervolgen.
    Baca lagi