• Busje komt zo - part 2.

August 15, 2016 in Brazil ⋅ ☁️ 24 °C

Reizen in Zuid Amerika zou reizen niet zijn als er niks mis ging. Dus inderdaad, vandaag hadden we weer panne met onze bus! In the middle of nowhere stonden we weer te wachten. Eerst werd gezegd twee uur, toen nog een half uurtje extra. Uiteindelijk kwam de andere bus pas zo' 4 uur later.

Hoewel wachten natuurlijk geen lol is als er niks te doen is, is het wel gezellig met alle toeristen onderling. Reisverhalen en tips worden uitgewisseld, handig! En toen de bus arriveerde was iedereen in opperbeste stemming. Zo is vertraging geen probleem!

Alleen, in Salvador stond onze taxi chauffeur te wachten. Hoewel niemand bereik had, bleek Daan dat wel te hebben en konden we contacten. Gelukkig was het geen probleem en was ie ook later op de dag bereid ons naar Praia do Forte te brengen. Toevallig moesten Axel en Joanna (Fransen) ook naar Praia de Forte en konden we de taxi delen. Heel toevallig zitten ze ook in hetzelfde hotel.

Van Porto de Forte hebben we nog niet veel meer gezien dan de pizzaria. Wel vertelde de taxi chauffeur dat Leonardo Di Caprio hier wel eens in de buurt wordt gespot. En ook vertelde hij dat rond volle maand feesten worden gehouden waarbij men naakt gaat zwemmen. Fingers crossed dat we Leo daar gaan tegenkomen 😆

Morgen gaan we met de Fransen op zoek naar bultrugwalvissen. Dat wordt te gek!🐳