mit der fähre nach tanger🇲🇦

February 6 in Morocco ⋅ ☀️ 18 °C

ENDLICH goht’s noch marokkoooooo!!!!🤪😍🤭🇲🇦 vor üs das tor nach afrika und mir zwoa mittendrinn, i gloubs kaum.⛴️🫶
    nochdem mir beide busse noch/von gibraltar gestern nur haarscharf no erwüscht hond in deam mir eam beids mol nochgrennt sind, siammr hüt zur abwechslung amol z früah an hafen ganga. 2h vor da abfahrt üsrer fähre, um genau zum sin (heatas ghoassa). mir und a dütsches päärle waren gefühlt die einziga fuß-passagiere uf deam risen schiff. da andrang im februar mit da fähre noch marokko zum fahra hebt sich wohl in grenzen🤣.

die überfahrt an sich war voll schöa. natürlich warama die letzta die checkt hond, dass ma sich da immigration stempel für marokko scho an bord hola sött und kurz voram ausstieg hond sie gad nomol ihr büro für üs uftoa müssa. höppala😝.

kaum akau in tanger med🇲🇦, drehen üs scho alle möglicha lüt a taxi🚕 a. mir loufen jedoch hartnäckig 100m witta zur busstation🚌, wo ma 10min spöter ou scho instiga können. was sich do in deam bus abgspielt heat war ou höchstinteressant. zersch amol sind alle lüt wo instigen tendentiell rechts aneghockt, imma brav neabs an fremda und ersch wo die ganze rechte reihe voll war, hond se links ufgfüllt😂. durch a hügellandschaft simma gfahra, vorbei an grasenden schafen, pferde, esel, kühen, geißen und lüt, dia ufm acker garbeitet hond. links voll schöana strände, rechts in da ferne windräder. uf da oana sitta heruntergekommene dörfle mit viel müll, uf da andra sitta riesige bauruinen und denn wida hochmoderne villen und an wasserpark. marokko isch absolut gegensätzlich. die ganze fahrt homma nur ussegluagat und gstaunt😍.

in tanger ville hommr denn usam straßencafe mit nam minztee🍵 erschmol 2h des rege treiben um üs herum beobachtet, bevors denn 2h mitm bus witta noch chefchauen ganga isch.