Satellite
Show on map
  • Day 7

    Udaipur

    October 3, 2022 in India ⋅ ☀️ 30 °C

    Na treinreis van 15 uur in Udaipur aangekomen. Treinreis was heel bijzonder omdat je tussen de locals is de trein zit.

    Omdat ik blond en wit ben willen veel mensen een foto met me maken. Grappig maar wel beetje apart. Ik vraag me altijd af hoe dat zou zijn als ik een foto met iemand vraag in Nederland alleen maar omdat hij/zij een donkere huidskleur heeft.
    Je wordt in India heel bewust van je eigen huidskleur omdat je daardoor anders wordt behandeld. Ik weet nog niet wat ik daarvan moet vinden.

    Heel groot contrast met het chaotische Mumbai. Er zijn hier veel meer koeien en straathonden maar de sfeer is veel relaxter door het water en de hoge temperatuur.

    Veel leuke en interessante mensen ontmoet ik het hostel. Vroeg opstaan om naar de zonsopgang te kijken en naar een lokaal festival met een indrukwekkend dans geweest.

    Het eten is geweldig hier, heel goedkoop en extreem lekker. Gister voor €1.20 een volledige maaltijd op inclusief drinken. Enige probleem is wel dat je maag in posities gaat waarvan ik niet wist dat ze bestonden. Maar gelukkig nog niet echt ziek geworden in India.
    Read more