Acclimatiseren

January 22 in Mexico ⋅ 🌬 27 °C

Na een woelig nachtje (elke 2u was Stan even aan het wenen), waren we allebei klaarwakker om 4.30u. Beetje last van jet lag dus. Stan was een half uurtje later ook wel wakker maar nog stilletjes in zijn bedje (ligt bij ons op de kamer). Om 6u zijn we dan maar opgestaan 🙈. Tess sliep tot 7u!
    Een rustig ochtendje met gespeel, tv kijken en koffers wat uitladen. Oh ja, en de kotskleren, -kussen en -knuffel uitwassen.. Ik krijg de meeste bruine vlekken er uit met de handwas (woehoew)! Daarna gaan we in een supermarktje en eettentje aan de overkant van onze straat wat eten halen. HONGER!
    Na het eten leg ik Stan in zijn bedje (en ben ik even naptrapped en moet ik mezelf tegenhouden om ook niet te dutten) en Tess kijkt wat tv.
    Het weer is niet wauw: veel wind, wel warm (25 graden) en af en toe een korte bui.
    Na 2,5u maken we Stan wakker want we gaan naar een winkelcentrum waar een grote supermarkt is. We wandelen wat rond in het shoppingcenter, kopen een potje voor Stan en bezoeken speelgoedwinkels: top entertainment (en ze luizen niets af!). Op het einde kopen we een Mexicaanse sim en gaan we op zoek naar avondeten en ontbijt in de grote supermarkt. Echt gigantisch: je kan er zelfs ijskasten en brommers kopen 😅. Tess is heel moe. Stan trakteert de mensen aan de kassa op Laat het los (Frozen) on repeat 😆.
    We wandelen weer naar huis, steken de kindjes in bad en proberen hen eten te geven. Uiteraard vinden ze de wakke pizza niet lekker en eten ze uiteindelijk sandwiches 🙄. Hun buikjes waren misschien ook al wat gevuld met chipjes en worteltjes.
    We steken ze op tijd in bed, eten hun restjes en installeren ons in de zetel met een film. Onze ogen branden en om 21u liggen we in bed klaar voor de nacht 👌😴.