• Day 4

Cusco day 3

March 6, 2023 in Peru ⋅ ☁️ 8 °C

היום החלטתי לנוח וללכת לרופא.
    אתמול בערב בזמן שאני אוכל ערב שמתי לב שיש לי משהו בשיניים ניסיתי להוציא את זה ואחרי מס ניסיונות לא הצלחתי, הלכתי לשירותים חשמלי שיש לי נפיחות ואדמומיות החניכיים. חיפשתי בגוגל ומסתבר שזו כנראה דלקת חניכיים שנוצר. מהצטברות של אבנית או חיידק. זה מוזר כי אני מקפיד ללכת לשיננית פעמיים בשנה ופעם בשמה לבדיקה אצל הרופא. יכול להיות שזה קרה בגלל ששתיתי כמה פעמים סוג של תה חם מתובלן באחד מדוכני הרחוב בעיר העתיקה,ויכול גם להיות שזה נגרם מזה שהשתמשתי במים מהברז להכין קוואקר בבוקר שלפני. הסתבר לי אחרי ששאלתי את בעל המקום שאסור לשתות אותם אלא אחרי הרתחה...נו טוב, הפעלתי את הביטוח וקבעתי תור לרופא שיניים מומלץ במרכז העיר. התפתחה לי גם ברגל יבלת מים קטנה ולכן החלטתי להצריח את טרק הסלקטנאי (של חמישה ימים) במספר טיולי יום - לגונה חומטאי, העמק הקדוש, הר הצבעים 1, הר הצבעים 2 ( זה לא באמת השמות אבל זה הסלנג שלי). בזמן הזה שתי הבעיות הרפואיות תתרפאנה. במהלך היום קפצתי לשוק וקניתי קפה מקומי ושוקולד. קניתי גם שייק פירות טרי (8 שקל) ושאלתי את המוכרת מה המצב בעיר, היא אומרת שהתיירות עדיין חלשה אבל מתחילה להתאושש.
    את הבחור הבריטי הערתי בבוקר שטרקתי את הדלת אז הוא גער בי בבריטית שנה מצחיק לשמוע. אח''כ שחזרתי בערב להוסטל דיברנו ויצא לנו להכיר אחלה בחור, מצחיק סיפר לי על החוויות שלו בעולם ובמיוחד על התקופה שלו בישראל ביקר בה לשלושה חודשים, שבועיים אחרי מלחמת לבנון השנייה. הוא היה בכל הארץ תא חיפה עכו נהריה קרית שמונה בית שאן ירושלים באר שבע אילת ...סיפר לי על החוויה המצחיקה שלו בביקור בהר הבית שמוסלמי רדף אחריו עם אקדח כי הלך עם מכ סיים קצרות וראו לו את הברכיים (whats He on about?) , ככה הוא שאל את החיילים והם אמרו לו למתוח את המכנס עד הברכיים...כי לא היה לו זמן לחזור להוסטל להחליף. ו שם הסיפור נהיה עוד יותר מצחיק....