Satellite
Show on map
  • Day 9

    Cusco day 5-6

    March 11, 2023 in Peru ⋅ ☁️ 13 °C

    היום הזה החלטתי לנוח, אבל לא הצלחתי לישון טוב בלילה שלפני, קמתי בבוקר הלכתי לשוק שתיתי שייק פירות, קניתי קפה שחור מקומי ושוקולד, קפצתי לאכול צהריים במסעדה שליד ההוסטל מסתבר שהיא דיי גדולה מבחוץ ניר נראית קטנה. הזמנתי סטייק שהגיע עם אורז תפור וביצת עין סהכ 34 ש"ח. בבוקר שלני כריסטינה עזבה ולכן רק אני נשארתי בחדר של שישה. באמת אין הרבה תיירים. בשאר היום התחלתי לראות סדרה בריטית מעולה שהורדתי לפני הנסיעה the Devils hours, היא עוסקת בשרשרת של אירועים שקשורים לאדם נולד שוב שוב. צריך לזכור להמליץ לאייל. ביררתי גם כמה עולה קורס הסמכה מוסמכים לסמסטר הבא. החלפתי עוד כמה הודעות עם נטע. זה באמת היה סגירת מעגל. אחרי שהייתי אצל רופא השיניים הוא רשם לי אנטיביוטיקה לשלושה ימים ושימוש במי פה. הייתה לנו שיחה מעולה, דיברנו בספרדית כי הוא לא יודע אנגלית. הוא רופא כבר 27 שנה ויחד עם אחיו הם קנו הר בפרו במחיר של דירה בחיפה. בחור מעניין ורופא מעולה בסוף העולם חח.
    אבל ישב לי על הראש שדחיתי את טרק הסלקטנאי. במקרה באותו יום בצהריים פגשתי את הבחורה האמריקאית מהסיפור החינמי בעיר, מסתבר שגם לה דחו את הסיור ביום בגלל שלא הצטבר מס קריטית לקבוצה. אבל היא מתוכננת לצאת למחרת, הלכתנו יחד לסוכנות שלה לברר מתי יוצאות קבוצות כי לא רציתי לחכות 3 ימים כפי שאמרה לי הסוכנות שבעל ההוסטל ולדימיר מאגן דרכם אמר לי. ואכן ביומיים הקרובים יוצאות קבוצות מידי יום. קפצתי לאכול KFC (בארץ יותר טעים) ומשם חזרתי להוסטל לשאול את ולדימיר שוב אם יש קבוצה, ואכן יש קבוצה שיוצרת עוד יומיים. אז סגרתי דרכו. במבט לאחור הייתי צריך לסגור ישירות מולם ולהוריד עוד קצת את המחיר.
    בערב הגיע בחור צרפתי לחדר שגם מטייל בדרום אמריקה והוא יותר אוהב טיולי יום ופחות טרקים של כמה ימים. מצחיק שלהרבה צרפתים יש ספרדית מעולה כי באזור הגבול עם ספרד לומדים בבית ספר גם ספרדית. ביום שאחרי המשכתי לראות את הסדרה, מצב החניכיים השתפר הדרגתית, הגיע בחור ישראלי נחמד בן 24 בטיול אחרי צבא, דיברנו קצת והוא החליט להצטרף לטרק. בערב יצאנו אני הוא ושלושה תיירות מקסיקניות בערך בגיל שלי, תוך זמן קצר דיברנו רק ספרדית והיה ממש כיף איתן, אחת עורכת דין ו שתיים האחרות עובדות בלוגיסטיקה. הי. ממש צחוקים - Perdone me Pero discolpe me, הן עפו על זה, המשפט שפרדי מבטי המכוערת היה אומר. חזרתי להוסטל הכנתי את התיק למחר אכלתי ערב ולישון. מחר קמים לטרק בארבע.
    Read more